lørdag 9. mai 2009

Alternativt bordkort




Til jul kjøpte jeg holdere til navnelapper etc for bord-dekking, men siden det er skjelden man bruker det har de bare blitt liggende. Synn, egentlig, for de var veldige fine. Men her om dagen skulle jeg ha babytreffet hjemme hos meg. En gjeng med hærlige jenter, som har blitt gode venner på disse vel 2 årene vi har kjent hverandre. Da jeg skulle dekke bordet kom jeg på disse holderne og ville bruke dem, men syntes egentlig det ble for teit å sette navnelapper på når vi var bare 6 stykker. Men brukes skulle de! Siden vi var blitt så gode venner alle, så fant jeg på at jeg ville skrive ut noen sitater om vennskap og heller bruke det. Og slik ble resultatet... :)

11 kommentarer:

  1. For en fantastisk idè!!
    Jeg bare elsker slike ting som kan få gjester/venner til å føle at de blir satt pris på!!
    (Blir helt rørt når jeg opplever det selv også...)
    Tenk så velkommene de følte seg....og heldige de er som har deg til venn!
    Kommer garantert til å kopiere deg
    (men skal refere til deg om jeg blogger om det da...hi,hi)
    Kos deg masse uti lørdagskvelden!
    Klem G-C

    SvarSlett
  2. For en super ide!
    Dette var vedig koselig!
    Artig med nte ideer til borddekking....
    Artig å dekke fine bord...og jeg sluker til meg gode ideer!

    Nyt det som er igjen av helgen!
    Nattaklem fra meg.

    SvarSlett
  3. Det var en vakker ide, de må føle seg virkelig verdsatt når de kom:) Nydelig var det:) lekre sitater du har funnet, hvor fant du dem?

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Så fine bordkort!
    Det er så mange fine visdomsord ;)
    Så koselig du har dekt bordet!
    Tenker det ble en bra kveld:)

    Ha en fin mandag .

    Klem Siw

    SvarSlett
  5. Heisan min søte venn ;O)
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg!

    Ha fortsatt en super duper uke!

    Hei og hopp...

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Så søte bordkortholdere! Dette var en super idé og smart måte å bruke dem på.
    Takk for tipset!

    Ha det fint!

    SvarSlett
  7. Super fint bord! Du er så utrolig flink til å gjøre det koselig rundt dæ! Vi kommer mest sannsynlig hjem i juli. Får se om æ tør ta mæ en flytur opp i juni aleina med ho. Har dere forresten en baby-bilstol? Tenkte æ skulle prøve å få lånt en slik at det ikke blir så mye å drasse på :-)

    Klæm

    SvarSlett
  8. Hei! Takk for hyggelig hilsen:)

    Så flotte bordkort du har laget!! Vakre:)Takk for tipset!

    Ha en strålende dag!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Det var en veldig god idé. FInt å bli minnet på slike kloke "gulllkorn" på en slik måte.
    Takk for koselig kommentar hos meg.
    :-)

    SvarSlett
  10. jeg må bare si at amalies rom var nydelig
    her er det masse inspirasjon til jenta vår sitt rom skal pusses opp. må nok følge denne bloggen!
    Hilsen Villa Vanilje

    SvarSlett
  11. God kveld!! Så smart å gjøre dette, flott tips,-takk!!!! Koselige vers du har skrevet også.

    Klem fra Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.