mandag 31. mai 2010

Snart ferie :)

Juhuuuu! Snart er det ferie, og jeg må si jeg gleder meg til litt sol og varme. Sitter inne nå. Ute er det høljeregn og ca 7 grader. Huttetu! Det skal bli godt med litt sol på en vinterblek kropp.
For to år siden var vi i Side i Tyrkia, og dit går turen også i år.
Det er så kjekt siden det går direktefly fra Evenes, og med små barn er det jo greit med så kort reisetid som mulig.
I år skal vi reise med en annen familie, med 3 barn. Det blir koselig. Litt mer selskap. Sist gang nektet Amalie å sove i vognen mens vi var der, så vi måtte gå på rommet i syv-tiden på kvelden, så det ble lange kvelder. Nå har vi iallefall noen flere å dele kveldene med.

24 kommentarer:

  1. Ønsker dere en riktig god ferie!
    Ut i fra bildene ser det ut til å være et flott sted å feriere.

    Kos dere masse!

    klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Kjenner godt til det syndromet! Til og med når guttene mine har vokst seg til, så MÅÅ det være konstant variasjon på fasilitetene!

    Det er noe helt annet som du sier, å reise sammen med likestilte!

    Side har jeg ikke prøvd, nå ble jeg litt nysgjerrig! Alanya er jo bygget på myr, så den fukten kombinert med mosqitos og temperaturene var ikke noe for meg! Side er vel også veldig barnevennlig?

    Håper du får det fint! (Selvfølgelig får du det!)

    Ha en strålende uke også

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  3. Hei! takk for koselig kommentar inne hos meg ☺ Forstår godt at du gleder deg til sydenferie, herlig med sol og varme ♥ Vi skal tilbringe hele ferien på hytta i år, så jeg håper endelig det blir flott trøndervær ☺

    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  4. Åhh,det så hæææærlig ut!
    Blir nok ikke noe ferie på oss i år;(
    Jeg kan jo ligge som en stranda hvalross nede fjærsteinan her når solen står på som værst,vi får sikkert tropevarme i år skal du se...hoho!

    Ønske dere en super duper ferie vennen.
    Goood klem

    SvarSlett
  5. Hærlige sommerbilder!
    Kos deg masse!
    God ferie!
    Klem : )

    SvarSlett
  6. Åååh, så herlig!! Om ikke så lenge begynner nedtellingen her også. Vi også reiser sammen med et vennepar med jevngammelt barn. Det blir bra!!
    Fint å ha noe å glede seg til.

    Klem, Lise

    SvarSlett
  7. Å så heldige dere er! Tyrkia er fint nå kan jeg tenke meg, ikke altfor varmt enda. Vi var der for 3 år siden i juli, og det var over 40 grader.. det ble altfor varmt!
    Koselig å reise med andre som har barn også, så får vesle jenta noen å leke med!

    Gudbarnet mitt som fikk kjolen du lagde ble super fornøyd! Og moren enda mer.. om mulig:) Takk igjen!

    Riktig god tur, og nyt sommer & sol!

    SvarSlett
  8. så deilig det så ut der, blir nok en kjempeflott ferie. er bare litt misunnelig som må site her.
    ønsker dere en god tur:)
    klem

    SvarSlett
  9. Åh, det så deilig ut! Her er det enda ingen ferieplaner. Vanskelig med en som ikke kan ta ferie og ei som ikke har jobb lengre enn til st. hans... så vi får se hva det blir til!

    Ønsker dere en fin tur iallefall!

    SvarSlett
  10. *Misunnelig*, men unner dere en STRÅLENDE ferie, med god mat, god drikke, sol, bad og avslapning, igjen, *misunnelig*- med et smil:)
    Goood tur og kos dere masse:)
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Vi drar til Side om 12 dager. Har aldri vært der før men ut fra bilder ser det jo helt fantastisk ut. Vi Gleder oss !!!!

    God tur til dere!!

    SvarSlett
  12. Åj,det blir nok en kjempe fin tur! Ja,det var en kald morgen.. men fin.. håper sola & varmen kommer snart.
    I år går ferien til Danmark,men neste år blir det syden.. å lurer på om det blir Tyrkia på oss å. Mange år siden sist jeg var der.
    Ha en vidre fin tirsdag.
    Klem♥Christina

    SvarSlett
  13. Ønsker dere en god tur. Vi var også i Tyrkia i fjor, flott sted :-)

    SvarSlett
  14. God tur til Tyrkia!:) Herlig sted!:)

    SvarSlett
  15. Så fine bilder fra sommeren din. Kjekt med ferie, god tur til dere, og kos dere masse!

    SvarSlett
  16. God tur og lykke til. Kjekt med ferie :) Her er det sol og sommer her da :p

    SvarSlett
  17. Det sa deilig og fristende ut. Riktig god tur - kos dere!

    SvarSlett
  18. Åhhh, nå fikk jeg lyst til og dra til Sydligere strøk:) Selv om vi her på østlandet har strålende sol og sommer for tiden, men det er noe spsielt med ferie likevel...

    KLem line

    SvarSlett
  19. Åååå så deilige bilder!!Den som hadde vært der! Det blir helt sikkert veldig kjekt å reise sammen med flere. Det har jeg alltid likt. Vi reiser helst sammen med noen nå også, selv om gutta etterhvert vokser seg til:o))

    Ønsker deg en flott og aller helst solfylt morgendag, vennen!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  20. Først og fremst må jeg få takke for rask ekspedering av bestillingen. Ble så overrasket da bøkene var i postkassen allerede i går.

    Nå har jeg bestemt at den ene skal henges på veggen til pynt.

    Skjønner godt dere gleder dere til sol og varme. Bildene var nydelige.

    Ha en kjempefin ferie.

    Klem

    SvarSlett
  21. Har fått tak i glidelåser:)
    Gooood tur, Susanne. Kos dere MAX!
    Klem:)

    SvarSlett
  22. Ja - vi trenger ferie , sol og sommer :-)
    og søt historie om klemmer som vokser ut på 2 min :-)

    SvarSlett
  23. hei :-)
    ta gjerne en titt i nettbutikken min for barn , om du vil :-)

    www.barneboden.no

    :-)

    SvarSlett
  24. Så fine bilder :D Dere må ha en fin fin sommer og en god ferie :D
    Selv drar jeg til Thailand om 1 uke, men der nede er det jo regntid nå.. pytt pytt:P

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.