onsdag 21. september 2011

Skap det selv



Har vist dette før, men viser det gjerne igjen.
Her er trinn for trinn, hvordan man får det rette gamle uttrykket på bildene dine.
Jeg startet med dette bildet av Amalie:

Lastet det opp på denne siden, trykk her for link.
Trykket på knappen under bildet. Da kommer det "ut" slik:


Lagret det ned, tok det opp i Photoshop, gjorde det om til gråtoner, før jeg valgte duotoner.
Da ble det seende slik ut:

Morsomt å leke seg med, samtidig som det får det rette gamle, slitte uttrykket.
Lykke til!


7 kommentarer:

  1. Hei .. slike tips er nyttige.. takk for det! ;) Oppdaget en ny blogg, det gjør jeg hver gang jeg er innom nib.. veldig flott så jeg følger med videre.. ;) klem fra Gunn

    SvarSlett
  2. Så smart og enkel måte å gjøre det på!:)
    Du er flink!

    SvarSlett
  3. Artig å gjøre om sine egne bilder til gammel stil.
    Takk for at du minnet meg på det :) Nå i disse hobbytider er det artig å leke seg litt. Ønsker deg en god helg som kommer tuslende om litt. Klem Merethe

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde!!
    Passa veldig godt å gjere om i gammal stil.
    klem Lene

    SvarSlett
  5. Veldig fin hente og herlige tips på en mandag! Ha en fin dag! Klemmer fra solveig

    SvarSlett
  6. Skikkelig fint!!
    Dette må jeg prøve!

    SvarSlett
  7. kjempe fint bilde :) og takk for tips om siden, har prøvd ut dette på mine gull og no ;)
    koslig blogg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.