lørdag 28. november 2009

Skrytebilder ;)


Da er jeg i full gang med julegaveinnpakking. Syns det er koselig å sitte nå i tiden før jul, ha på julemusikk og pakke inn gaver :)

Men så har jeg jo så masse annet jeg også skulle ha gjort. I går kveld ble jeg sittende til langt på natt å sy på en kjole til Amalie. Min første barnekjole, ever... :) Men så morsomt!!! Selv syntes jeg den ble kjempefin (skyver til side all beskjedenhet :)), og det frister absolutt til gjentagelse. Sydde den i ullfrotte, så det passer jo veldig godt til tiden vi er inne i nå, i tillegg fliser det seg ikke opp. Perfekt for nybegynnere.
Her er resultatet:






Og til slutt ett par bilder av englebarnet som skal bære den

12 kommentarer:

  1. Vær stolt (det er jeg i dag og!!), for den er virkelig fin!! Du kan jo sy til deg selv og?? Hyordan beregnet du størrelse?? Ha en herlig adventssøndag!
    klem fra imponert

    SvarSlett
  2. Så søt den ble.. Skjønner du er stolt, og du kan med god samvittighet skryte litt;) Ser du har brukt kreativiet og presisjon:) Kjempefin
    Ha en fin førsteadventsøndag:)
    Klem Ingunn

    SvarSlett
  3. Fy fillern du er flink!!!Den kjolen var jo bare superfin. Du kan virkelig være stolt:-). Har du noe mønster på kjolen?

    SvarSlett
  4. Så utrolig flott en kjole. Du har all grunn til å være stolt av den ja! Kjempelekker og sikkert nydelig på lille tulla:)

    Ønsker deg en fin 1 søndag i advent
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  5. Åhhh, for en herlig kjole du har sydd til lilletulla! Du har helt klart grunn til å være fornøgd med deg selv, så skryt i vei... ;o) En slik i voksenstørrelse kunne jeg tenkt meg, så kanskje jeg skal lete etter mønster....

    Nattestimene er herlige! Selv har jeg kommet i et modus, da jeg fungerer best etter kl 23. Greit i helgene, men i arbeidsuken, er det kanskje ikke fullt så fornuftig... ;o)

    Ønsker deg en herlig adventshelg videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. For en nydelig kjole du har sydd! Helt herlig! Ikke rart du er stolt over deg selv:-) Kjempeskjønt med det englebarnbilde på. Og nydelige bilder av selve englebarnet.

    Ha en fin kveld!

    Klem Barbro

    SvarSlett
  7. All beskjedenhet kan bare legges vekk. Denne var NYDELIG! Flinke deg! :)

    SvarSlett
  8. Blir helt betatt av bildene dine! For en skjønn prinsesse du har! Skikkelig utstråling på den jenta. Må være lik sin mor:o))))
    Ja, du har all grunn til å være fornøyd med denne kjolen. Den var bare nyyydelig:o) Jeg har lenge tenkt jeg skulle lage noe lignende til mine små nieser. Ble skikkelig inspirert nå:o)
    Ønsker deg en flott adventstid!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  9. Kjempefin kjole til ei kjempefin snuppe!!! Du er jo superflink:)

    SvarSlett
  10. Så nydelig - både kjolen og jenta! Jeg har ei på to og et halvt. Hun skulle hatt en sånn, vettu!

    SvarSlett
  11. For en flott kjole til en nydelig jente! :) Dette kaller jeg et svært profesjonelt håndarbeid til å være første gang!

    Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  12. så nyyyydelig kjole! Gleder meg til å prøve meg på barneklær når jeg tar symaskinen fatt :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.