søndag 27. juni 2010

Ny matte



I ett innlegg fra Emmeline ble jeg oppmerksom på noen søte matter fra KID. Og siden jeg var i nærheten, måtte jeg innom en tur å ta en titt, og gjett hvem som ble med meg hjem. Ikke en, men to matter. He he. De var kjempesøte, og pynter nå opp soverommet vårt.


Jeg likte så godt fargene på de, og så står de godt til den lyseblå veggen.
Tidligere lå det to hvite reinskinn ved siden av sengen som var helt utrolig gode å sette fotene på, men etter hvert så begynte hårene å løsne fra de, og bare så det er sagt, så er det ikke noe koselig med hvite reinhår overalt (!) i huset.


Etter turen på KID, var ikke shoppingen over. Noe må man jo trøste seg med når været er bare skit.
Nye puter til hagemøblene må jeg jo ha. Noe som ser ut til å være ganske optimistisk akkurat nå, men optimist er jeg, så inn i bilen med fire nye hagestolputer og en lommebok som var noen tusenlapper lettere.
Her er en liten forsmak. Resten får dere se når de er kommet i hagestolene og solen er på plass. For selv om tidagersvaselet ikke hadde noe håp for nord-norge, så tror jeg nok det kommer. Bedre sent enn aldri.
I slutten av juli og hele august tipper jeg på knallsommer....
Vi får bare smøre oss med tålmodighet!!!


Ser ut til at jeg var i det lyseblå hjørnet, siden hagestolputene faktisk matcher mattene, men de skal ikke være i lag, med mindre jeg er nødt til å sette opp solarium på soverommet og flytte hagemøblene inn dit...


8 kommentarer:

  1. OJ!
    Den var utruleg fin!
    Kid har alltid noko kjekt:)

    Eg er også i det lyseblå hjørnet♥

    God ny veke:)
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  2. Hi , hi da er vi to som har " hørt" på Emmeline!
    Og ja de er nyydelige - og fine ting kan man vel ikke ha for mange av..? ;-)
    Ha en fin kveld, håper du har sol:-)
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  3. Ah, disse mattene står høyt på min ønskeliste også! Må bare få tid til å komme meg til nærmeste Kid-butikk;) Hvor store er mattene? Kunne tenkt meg en på kjøkkenet blant annet.. Hageputene ser lekre ut!

    Jeg har også trua på at sommerværet kommer til oss her i nord i juli, og da tror jeg det blir KNALL!!!!

    SvarSlett
  4. Mattene og putene var kjempefine! Jeg krysser fingrene for at godværet tar seg en tur nordover også!!!
    Imens får du nyte blomsterprakten på dine nyinnkjøpte matter og puter :)
    Ha en -forhåpentligvis- deilig uke!

    SvarSlett
  5. hei du.. mattene så veldig fine ut. Skikkelig romantisk.
    Misunner ikke været i nord nå, har akkurat hatt besøk fra nord og de ville ikke reise hjem igjen til 8 grader og regn.
    Men det er jo bra du er klar med flotte puter når sola skulle dukke opp.
    Anka

    SvarSlett
  6. Nyyyyydelig!!! Kjempefine, takk for tipset til deg også:-) Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefine de mattene der! Ikke umulig at det dukker opp en sånn her i huset og:-)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  8. Fantastiske matter! Nesten så man får lyst på en bytur. Gøy at du vil være med på min konkurranse!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.