tirsdag 1. februar 2011

Drømmer

Jeg drømmer om ett stort hvitt kjøkken, og håper at når tvillingene er kommet, at vi kan få mulighet til å bygge ut, og da bygge drømmekjøkkenet som jeg vil ha hvitt, med stor spiseplass, og med vindu ut mot bakgården, så jeg kan stå ved kjøkkenbenken og se ut på barna som leker i hagen :)

Gjerne noe ala dette:





Og drømmer, det er stort sett det jeg gjør for tiden :) Jeg har flyttet inn hos mamma og pappa for å få litt avlastning mens Eivind er ute på jobb. Kjekt å kunne bli litt skjemt bort, selv om jeg må jo innrømme at man blir lat av dette. Legens ordre er fullstendig ro, så da sitter og ligger jeg her da. Tør jo ikke ta sjansen på at noe skal skje med de søte små i magen. Og den som venter på noe godt.... :-D
Ha en strålende dag!

10 kommentarer:

  1. Å, jeg likte de to bildene i midten!

    SvarSlett
  2. Ja, det er lov å drømme ;) Jeg fantaserer om noe lignende men med en verandadør ut til hagen :) Slik at hele familien og gjerne gjestene får plass rundt kjøkkenbordet ;)

    Lykke til med magen ;)

    Malin.

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig - gleder meg også til å komme i gang med kjøkkenplanene våre, men det må nok bero til 2012. Vegger og tak på Kristianes rom er så godt som ferdig, og jeg har glemt å tenke gulv!!!! Hva skal vi velge??? Forslag?
    Er forresten operativ på bloggen igjen...............;))))))

    SvarSlett
  4. Drømmene dine var flotte:) Grattis med tvillinger:)

    SvarSlett
  5. Åååhhh..så flotte kjøkken dette var!
    Ha en fin tirsdag!
    Klem

    SvarSlett
  6. Ja,dette var flotte kjøkken!Lyst og lett og GOOOOOD plass:)
    Savner det her hos oss;)

    Lykke til med dei søte små og nyyyt å vere litt diva...☺

    Klem Mette.

    SvarSlett
  7. Dette var jo drømmekjøkken!!
    Var å så på tvillinene til min kusine!
    Så søte gutter snart 4 mnd. (Eikerota)
    Siden hun har en på 5 og ei på 3 fra før
    var det full rulle, men veldig koselig.
    Ha en fin kveld!
    Klem : )

    SvarSlett
  8. Drømmer er heldigvis gratis og det er ikke småtterier du drømmer om.

    Godt at du følger legens ordre. Ta godt vare på deg selv, for da har de to små det også godt.

    Klem

    SvarSlett
  9. For noen flotte kjøkken,deilig å drømme litt !!! Akurat ferdig med kjøkken vi og det er utrolig godt... Har en utfordring til deg på bloggen min... Ha en strålende (rolig)dag :O))) Hege :O)

    SvarSlett
  10. Kjempe vakre drømmer, likte de kjempe godt.
    Men noe sånt, kan jeg bare drømme om.......
    Lykke til med de små i magen.

    Ha en fin ventetid :o)
    Nina

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.