lørdag 12. februar 2011

Friske blomster i stua

Det er så deilig med litt friske blomster i stua. Det er ikke morsdag ennå riktig, men jeg måtte kjøpe meg noen flotte rosa roser, og så var jeg så heldig å få en bukett liljer (som jeg elsker) fra min kjære og Amalie. Amalie hadde forøvrig insistert på å ha med en rød nellik :) i buketten. Fin fargeklatt blandt det hvite, og ett hærlig symbol syns jeg. Søte lille jenta mi :)
Jeg måtte foresten google symbolet med rød nellik, og det symboliserte vistnok ekte kjærlighet.

Hadde jeg ikke vært høygravid nå, så hadde jeg faktisk vært på jentetur i London. Kjenner jeg er temmelig misunnelig på jentene som kunne dra uten meg, men men, det kommer vel flere muligheter senere.
Ønsker alle som er innom en riktig trivelig helg.

10 kommentarer:

  1. Heisann

    Hvor koselig dere har det:) Deilig med friske blomster:) Ha ei fin helg, og kos deg på morsdagen i morgen:)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin stue og nydelige blomster !!! Lykke til med graviditeten :O)))

    SvarSlett
  3. Flott stue og nydelig med friske blomster:)
    Lykke te videre med graviditeten.

    P.S: kor he du kjøpt lysekrona over spisebordet?
    Den såg berre nydelig ut.

    SvarSlett
  4. God kveld i stua:)

    Skjønne bukettar♥
    ...du er like så:)

    Nydelelg tapet i stua!!!!
    Kos dåkke vidare på laurdagskvelden☺

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Så fint dere hadde det! Sååå kjekt med blomster! Jeg har fått rosa roser på forskuddsmorsdag :)
    Ha ei super helg, kos deg hjemme du, neste jentetur blir nok SUPER!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Trivelig kveld til deg også. :) deilig med friske blomster til hengene. Særlig på denne tiden av året er det så herlig.
    Klem Merethe

    SvarSlett
  7. Det er utrolig fin farge på de rosene dine. Og den nelliken var prikken over i'en :-)
    Det er virkelig fint hos deg, du! Håper du ser det selv også. En har litt lett for å bli "husblind" og vant til alt en har rundt seg. (Synd det gjelder når det blir slitt og umoderne også.)
    Synd med den Englandsturen, men du får nye sjanser.

    SvarSlett
  8. Alltid koselig med blomster og saerlig fra lille snuppa di!

    Du far flust med nye sjanser til en Englandstur. Kos deg heller med den tiden du har na!

    klem Mette

    SvarSlett
  9. Hei
    Synes det var artige med den nelliken midt blant liljene :)
    Hos meg har det også kommet friske blomster i hus til helgen.

    SvarSlett
  10. Så flott og lekkert dere har det og nydelige blomster er jo virkelig prikken over i-en.

    London kommer du nok til, men kanskje ikke de første årene.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.