søndag 3. april 2011

Gjør det selv

Utfordringen for april i NIB er gjør-det-selv-prosjekt.
Jeg har aldri tidligere vært med, og vet egentlig ikke helt hvordan man melder seg på, og om man skal ha kun ett prosjekt, eller man kan vise flere. Hvis noen vet, takker jeg for tips :)

Jeg velger i alle fall å vise fram noen av mine prosjekter her:
Denne puten er laget ved hjelp av overføringsark, grovt bomullsstoff, ett flott blomstrete linstoff, samt brede blonder.
Flere syprosjekter:
Dekorative hjerter.

Kremmerhus.

Vinposer.

Lysposer.

Poser med badesalt med lavendel.

Samt endel andre prosjekter, som forskjellige type bøker:

Dette ble laget av ett enkelt speil fra IKEA med treramme:

Og så har vi den enkle hvite esken, som ble dekorert med scrapping:

Og så det siste prosjektet da. En sengehimmel laget av en gammel gardinstang som ble saget av og festet i taket. Gardiner ble hengt fra den og dekorert med sommerfugler og litt annet pynt:

18 kommentarer:

  1. Wow, sååå mange flotte prosjekter. Skal si du er kreativ og flink:)

    Gratulerer så mye med tvillingene også, såååå skjønne. Nydelig og stolt storesøster også:)

    Lykke til i konkuransen, har ikke vært med før jeg heller så jeg vet ikke helt hvordan det foregår:)

    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  2. Kjempefine ting du har laget, men de skattene du viser i innlegget under er jo mest imponerende!!! :-)
    Herlige unger!!

    SvarSlett
  3. Her var det masse deilig kreativitet å spore,,,,, :o)
    Så flink du er!
    Ønsker deg en deilig våryr uke!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Så masse fint du lager :)
    Ser du har fått tvillinger, gratulere så masse!!
    Eg har tvillinger også, de blir 4 til sommeren♥

    Fin blogg du har!

    Klem ANita

    SvarSlett
  5. Så fantastisk flotte ting du lager! :)
    Og gratulerer med tvillinger. :)

    SvarSlett
  6. NYDELIG pute :D Sånn har æ så løst å lære mæ å lage, så æ kan fylle huset med superkule pute... førr det e virkeli nå æ mangle her :P

    Har bare vært me ett par gang før. Legg ut ett innlegg på bloggen din, å gå til Nib si utfordring å legg til linken hos dem (helt nederst på utfordringsinnlegget demmes)

    Ha en super kveld!

    Klæm

    SvarSlett
  7. Nydelige ting du har laget, og GRATULERE med tvillingene, kan tenke meg at storesøster er stolt:)
    Ha ei flott uke:)

    SvarSlett
  8. Så vakre ting du har laget!

    Gratulerer så mye med tvillingene! Så herlige begge to!

    Ønsker deg en deilig start på uken!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  9. hei søta :)
    En sykveld høres helt perfekt ut :D da får æ jo snuske me babyan å :D
    Kanskje du til og me vet kor æ kan levere symaskin min inn på reperasjon ;) Arva mormor sin.

    Klæm Trine

    SvarSlett
  10. Bare å velge og vrake, du lager jo SÅ mye fint!!
    klem♥

    SvarSlett
  11. Det er helt utrolig hvor dyktig du er. Hvordan i all verden får du tid til alt dette?

    Klem

    SvarSlett
  12. Du har gjort SÅ många FINA saker! Kudden gillade jag väldigt mycket, jättefin!
    Må så gott!

    SvarSlett
  13. Hei vennen! Flinke deg, nydelige ting :)! Og vakre, vakre barna dine - si fra når du begynner å føle deg besøksklar, jeg har så lyst å treffe både deg og dine søte små :)!

    God klem fra Maria!

    SvarSlett
  14. Har du laget alt dette - så flink du er!! Gurimalla - åsså med 3 trollunger!! Smil!!

    Nydelig bildet med alle tre - skjønne unger!

    KlemKKann

    SvarSlett
  15. Ååååå, så mye fint! Og så nydelige unger:)

    SvarSlett
  16. svar // Den er grei ;) Tror jeg skal prøve meg på ei selje som er rett utenfor her i første omgang. Så får jeg heller tenke litt lenger om den ikke fungerer som smykkehenger ;) Takk for svar :D

    SvarSlett
  17. Mange flotte ting du har laget :-)
    og
    kjempesøte små barn :-)
    :-)

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne følge deg hvis det er greit?

    For noen fantastiske ting du lager, her kommer inspirasjonen snikende når jeg ser på bildene dine :))

    Klemmer fra Tonje

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.