mandag 11. april 2011

Mamma MØ !?!


Jeg har visst fått meg ett nytt kallenavn: Mamma MØ !?!
Det sies at navnet skjemmer ingen, men ærlig talt da, mamma MØ! Det får da vel være grenser...
Riktig nok har puppene, eller skal jeg si jurene, vokst litt etter at tvillingene kom, og melken presser på. Og ja, jeg må vel innrømme at mye av tiden min går til pupping, så da er det kaskje ikke rart da, at eldste datteren min la nytt navn på meg. He he, får trøste meg med at kjært barn (eller mamma) har mange navn.

9 kommentarer:

  1. Hi, hi synes Mamma Mø var flott!!!

    Takk for hilsen hos meg :)
    Klæm t dæ fra mæ.

    SvarSlett
  2. hehehehe :D førr ett herlig navn da :)
    ehhh.. bli vel kanskje feil å si at navnet kledde dæ :P tihi :)

    Klæm

    SvarSlett
  3. Huske godt d med puppinga ja, mesteparten av dagen gikk til det i begynnelsen.
    Kos dæ masse med snuskan + storesøster.
    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Hihi, eg ler. Men mamma mø er kul ho, så ta det til deg positivt!!

    SvarSlett
  5. Artig:)Ja, kjær mamma har mange navn;)

    FOR nokre godinga under her♥
    Sooo skjønne alle tre!
    Kos dåkke alle 5...
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  6. hihi, du får trøste dæ med at det e et forbigåanes navn... ;)

    Håpe alt står bra til, kos dåkker masse!

    SvarSlett
  7. Hun er hvertfall ei flott ku, MammaMØ og en favoritt i huset vårt:)
    Og de jurene du... he he, la meg si det sånn, hvis du på noen som helst måte blir rammet av det samme som meg så NYYYYYYT at de har spenst og størrelse nå, for når den "nuværende" melk forsvinner... phu... ja, da er det ikke mye som minner om jur igjen...:)
    Klem:)

    SvarSlett
  8. hehe så tidi!! jaja da har dere vell mye latter om dagene:)

    SvarSlett
  9. Hi, hi, Mamma Mø er jo bare skjønn da! Bøkene med henne har jeg lest utallige ganger for mine barn siden de kom ut. :)

    Ønsker deg en glad dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.