torsdag 13. august 2009

Lys





I går kveld laget jeg noen flere lys. Eller det vil si laget og laget... Jeg smeltet i allefall på motiver. Denne gangen forsøkte jeg med vanlig kopipapir. Litt vanskeligere å jobbe med enn servietter siden det blir såpass mye stivere, men det funket det også. Men i kveld (hvis jeg får tid) skal jeg forsøke å printe ut på avispapir å stryke på. Det er jo ganske tynt og tar lett opp stearin. Morsomt å prøve seg litt fram. Kan jo også forsøke å dekorere de litt med bånd og litt annen dekor. Men nå må jeg visst skynde meg litt, skal være på mammatreff klokken åtte. Gleder meg. Det er en koselig gjeng som har holdt sammen siden vi gikk gravid, så ca 3 år nå :)

8 kommentarer:

  1. Så fint! Hvordan gjør du det? Og hvor finner du motivene? Jeg pyntet samme type kubbelys i fjor, men det var med flytende voks...

    SvarSlett
  2. Åh de lysa var fine..så gøy med sånt!Prøvde det her i våres..ble jo kjempe fint..ble så overasket at det var så enkelt!
    Klem til deg:)

    SvarSlett
  3. Så fine lysene dine ble!

    Ønsker deg en fin helg!
    Klem til deg fra meg.

    SvarSlett
  4. Vilka fina ljus du gjort :-)
    Vad kul att du vill vara med på SIB, jag har lagt in dig som medlem nu. Välkommen i gänget :-)
    Kram Lisa

    SvarSlett
  5. Åh så fine lysene ble!! :)
    God helg!

    SvarSlett
  6. Lysene dine ble virkelig flotte! Har sett at det er flere som lager slike, men har ikke prøvd selv. Forstår ikke helt hvodan jeg skal klare å få dette pent...!

    Ha en supergod helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. Hei, Susanne! Takk for hyggelig hilsen:) Så flotte lys du har laget! Vakre!! Ha en fin kveld!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  8. Takk for koselig kommentar på bloggen min! Skjønner at du er kreativ, ble skikkelig inspirert av å se på bloggen din!

    Jeg legger meg til som følger!

    Klem Nina

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.