søndag 29. november 2009

Julepynt


Denne tiden nå er så deilig, Adventstid!
Lukten av kongerøkelse, svibler, og kakebakst. Julemusikk og spisebord som flyter over av hjemmelaget julepynt. Forventninger... Det er så hærlig!!!
Her er ett lite utvalg av min julepynt:

I dag har vi vært i skogen og plukket med oss litt eine, til dekorasjoner og julepynt. Lukter deilig, men fyttirakkern hvor den stikker ;)
Senere på ettermiddagen var vi på tenning av julegrana her på Ankenes. Barnekorpset spilte, og vi gikk rundt grana og sang. Men selvfølgelig, høydepunktet var jo når nissen kom med pakker :D

Ønsker alle en god første søndag i advent.

3 kommentarer:

  1. Så flink du er, Susanne!!! Og æ da, så totalt på etterskudd. Hele forrige uke gikk med til bursdagsforberedelser, og det ble noen sene nattetimer, men å så bra det ble til slutt :) Nu har jeg bare ett oppdrag til på vent, som må fullføres før jeg kan gi meg fullstendig hen til juleforberedelser :)

    SvarSlett
  2. Så mye flott julepynt! Kjempefine bilder du har tatt!

    Det er en herlig tid vi går inn! Det gjelder å huske på å nyte den, og ikke stresse for mye:-) Kos deg!

    Klem Barbro

    SvarSlett
  3. Så mange flotte juelbilder det er her hos deg:o)) Kommer i skikkelig stemning nå, jeg:o)
    Ja, mal til stjernen har jeg. Skal prøve å finne den igjen, så skal du gjerne få den:o)))
    Ha en flott uke, min venn!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.