tirsdag 26. mai 2009

Utfordring


(Bildet er lånt fra homeandcottage.no)

I dag fikk jeg en utfordring fra Christina Mari, som har en flott blogg som absolutt er verdt et besøk http://drommeromdrommehuset.blogspot.com/ om hva mitt beste innredningstips er. Det vil jeg vel si er å være tro mot seg selv, og den stilen man liker. Da mener jeg ikke at man ikke skal la seg inspirere av andre, for det synes jeg så absolutt man skal. Men det å klare å hente inspirasjon hos andre for så å gjøre det om til sitt eget. Da får man ett hjem som gjenspeiler en selv som person og et sted der man virkelig føler seg hjemme. Det er så lett å bli bitt av basillen når den ene trenden etter den andre dukker opp med flotte fristende bilder. Men hvem har vel råd til å skifte stil i takt med trendene? Ikke jeg! Navnet på min blogg, sier vel også litt om at dette er mottoet jeg lever etter. Følg hjertet, ikke trendene!
Jeg sender utfordringen videre til Christine i denne flotte bloggen: http://hvitstil.blogspot.com/

2 kommentarer:

  1. Flott tips!! :)
    Ha en vidre fin kveld.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Hej!
    Håller med dig att man ska hålla sig till sin stil, men att man kan inspireras av varandra...
    Oh så vackert ni bor och med vattnet alldeles nedanför!!! Och vad fina ni var på 17:e Maj!!! Trodde först att det var några från Norska kungafamiljen på kortet! *fniss* Ni är jättefina!
    Ha en toppendag!
    Kram Susanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.