onsdag 7. oktober 2009

Trekningen er foretatt




av en liten frøken som syntes det var veldig morsomt, og fortsatte og trekke og trekke, i sikkert en halv time, men den som ble trukket først, og dermed vinner av min konkuranse ble....
TROEN OG HÅPET som har denne vakre bloggen: http://troenoghaapet.blogspot.com/
Gå gjerne innom å se selv.
Så til vinneren, send meg navn og adresse så kommer det snart pakke i posten.
Jeg må også benytte anledningen til å takke alle som hadde lyst å hive seg med i min lille konkuranse. Kjempekoselig. Blir sikkert ikke så veldig lenge til neste gang, så følg med :)

9 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnaren! Du har så flott blogg, som eg elskar å besøke:)
    Ha ein herleg kveld!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  2. Grattis til vinneren og fin kveld til deg!!
    klem

    SvarSlett
  3. Grattis til den heldige vinneren.

    Ha en kjempefin kveld!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinneren!

    Helt enig.. jeg og bare drømmer meg bort når jeg ser på sånne gamle bilder!Kjempe gøy det!

    Håper alt er bra med deg! klem klem

    SvarSlett
  5. JEG var den heldige vinner!!!!;D
    -Og så jeg som vinner aldri noe!!
    Nei, dette var virkelig STORT!
    Du må hilse "min lille hjelper" å takke så meeeget;)
    Tuuusen takk!!Til en forandring (fra regninger) kan jeg vente spent på pakke i posten;)
    Nå ble jeg virkelig glad;)
    Stor klem!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. grattis den den heldige:)
    ha en fin dag
    klemmer edda

    SvarSlett
  8. Gratulerer til den heldige vinneren :) Fine bilder av trekningen!

    Ha en super ettermiddag! Klem

    SvarSlett
  9. Hei:)
    Ja, blei riktig så fornøyd med de bildene, ikke alltid man er så heldig.
    Nå har jeg sendt mann og barn på høstferie. Godt å kunne få noen dager alene hjemme. Har fått gjort småtteri i huset, men nå har jeg senket roen og satt meg med en kopp te og blogging. Da blir kvelden flott ;)
    Ha en finfin kveld, klem Maria:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.