lørdag 24. april 2010

Finn din stil

For gøy skyld tok jeg denne testen for å finne ut hvilken stil jeg hadde. Resultatet ble Cottage Chic, og her er det som sto:
Cottage Chic
Who says that cottages can't be modern and chic? Who says that they have to be floral and cheesy? Not you! You love the carefree spirit that the cottage interior inspires, but you are also serious about your appreciation for modern art and hip treasures. You love old and new alike, and love to highlight them all to expose the uniqueness of each. What better way to show off these treasures than with a light background?
Tja, var vel ikke så værst det?

9 kommentarer:

  1. Dette likte jeg veldig godt:)
    Nice:)
    ha en flott kveld du søte:)
    eddaKlemmer til deg

    SvarSlett
  2. Hihi, morsomt, denne testen må jeg ta;-)

    Fiiin lørdagskveld!

    SvarSlett
  3. Morsomt tips :-)
    Ha en fin lørdags-kveld,
    klem Hege.
    PS!SÅ nuudelig den vesken du har laget er!

    SvarSlett
  4. Spennende tror jeg må ta den testen.
    Klem : )

    SvarSlett
  5. Tok den i går,jeg ble French Eclectic ..:-)
    klem

    SvarSlett
  6. Må nok ta den testen. Virker spennende.

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Må nok ta den testen jeg å...er nok litt blanding av det meste tror jeg :)

    Men du...Den vesken i det forrige innlegget er den fineste jeg har sett!!!
    Så flink du er :)

    Ha en fortsatt kos søndag.

    Klem Siw

    SvarSlett
  8. Hei
    Den testen var morsom! Visste ikke at det var noe som heter "French eclectic" stil. Liker forsåvidt mange stilarter. Har inntrykk av at det er mye chabby/country chick her i bloggverdenen.
    Jeg er førstereisende og på rekognoseringsrunde. Det er mye fint og inspirerende å se her på sidene dine. Har selv opprettet ny web-side med blogg, og jeg blir glad for innspill (-jeg har give-away).
    Hilsen elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.