fredag 27. august 2010

Solen skinner, og formen begynner å bedre seg litt. Kjennes i allefall slik ut akkurat nå, og livet er hærlig!
Siden jeg har vært sykemeldt og formen har vært heller laber,
har jeg verken produsert eller blogget noe særlig, men planene er jo der alltid,
om alt jeg skal gjøre, bare jeg blir litt bedre :)
Så det resulterte i bestilling fra Stoff og stil, og i dag kom pakken.
Masse morro som jeg gleder meg til å sette fingrene i.

Skulle jo egentlig vise dere bilder, men nå ville jo ikke denne f%%%x¤¤¤  bloggen laste inn bildene for meg. Hva skjer?

4 kommentarer:

  1. Godt a hore at du begynner a bli bedre! Bloggen lever sitt eget liv innimellom, er min erfaring...! ;-)

    kos deg i helgen og start ikke opp for fort!

    SvarSlett
  2. Kanskje bildet ditt er for stort, da står det bare og slurer...

    SvarSlett
  3. Det har hendt meg også at jeg ikke har fått lastet opp bildet, men neste gang jeg har prøvd har det gått helt fint...så ja den lever sitt eget liv noen ganger. God helg og godt å høre at formen er stigende.

    SvarSlett
  4. Det var kjekt å høre at du er på bedringens vei.

    Jeg hadde problemer med å få importert bildene i dag, og jeg har jo ikke all verdens kunnskaper om den digitale verden.

    Det gikk bra til slutt.

    Håper noen kan gi deg en hjelpende hånd.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.