lørdag 16. oktober 2010

Sykurs

Da har jeg vært på mitt første sykurs, og det som sto på timeplanen var sminkepung. Vel, her er resultatet.
Fornøyd? Tja. Syns den ble ganske fin, selv om det nok var litt skjeve sømmer o.l.
Noen flere sminkepunger.

Det som var vanskeligst var nok glidelåsen. Hørte det var flere enn meg som veste noen saftige gloser.
Men, til tross, morro var det, og jeg skal på ett nytt kurs neste torsdag. Da er det brødkurver som skal produseres. Det skal vistnok være litt enklere. Og det sies at øvelse gjør mester!

10 kommentarer:

  1. så flink du e :D syns pungen bei flott!
    Brødkurv hadde vært kult å lært sæ :D

    Klæm

    SvarSlett
  2. Ble jo kjempebra! Skulle ønske jeg kunne sy..Har symaskin men kan ikke engang tre tråden ;))
    -synnøve-

    SvarSlett
  3. Flotte sminkepunger du har lagd, skulle ønske symaskinen min funka:)

    Ha en fin helg.
    Marianne

    SvarSlett
  4. Jeg er mektig imponert over alt du kan.

    SvarSlett
  5. Sa flink du har vaert! Imponert!!! Veldig lurt a ga pa kurs for a fa gode tips!

    ha en fin sondag
    klem Mette

    SvarSlett
  6. Kjempefiiine sminkepunger!!
    Jeg hater glidelåser! Så forstår godt at glosene kan komme;)
    Fiiin blogg du har legger meg til som følger slik at jeg finner veien hit igjen:)
    Ønsker deg en riktig fiiin søndag videre:))
    Klem Ragnhild

    SvarSlett
  7. De ble kjempeflotte :-)
    Litt skjeve sømmer gjør jo ingenting :-)

    SvarSlett
  8. Jeg synes det er flotte ting du har laget.

    Lykke til videre. Det skal bli spennende å se neste prosjekt.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.