lørdag 18. juni 2011

Vi nyter sommeren :)

Sommeren er kommet til Nord-Norge og vi nyter det i fulle drag :)
Her er vår lille engel, Amalie. Har man ikke vinger, så lager man dem, ikke sant? Her er vingene blitt laget av blom fra grøftekanten. Nydelig.


Og så er vi så heldig å ha besøk fra Sandefjord. Her er det søskenbarnene til Amalie, Mari og Stian som koser seg i vannet, selv om det var iskaldt... Brrr!

Og tidligere i dag var vi med på barneløpet, til inntekt for Ragnar care foundation. Kjempemorro, og ekstra stas var det at været var på vår side.


Og til slutt, kvelden ble avsluttet med en liten tur opp på Ankenesfjellet. Hærlig!


Nydelig utsikt over Narvik.
♥ ♥ ♥

8 kommentarer:

  1. Så koselige bilder! Endelig kan vi nyte sommeren her også. Fortsatt God helg :)
    Heidi

    SvarSlett
  2. Herlige bilder;)
    Så deilig og ha litt sommer da, her er det langt ifra det!! Det regner og regner og regner...
    Vi får satse på noen fine julidager ♥

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Nydelige sommerbilder! Her i Fredrikstad regner det.. (men sola titta frem i går da :-) )
    Ha en fin søndag videre! Klem fra Ann-Kristin

    SvarSlett
  4. Så deilig dere har det :) Godt å nyte sommervær. Her regner der fortsatt og det ingen ende tar.
    Men dagene nytes alikevel og så snart det er opphold så er det ut i hagen. Ha en flott søndag. Klem Merethe

    SvarSlett
  5. Så nydelige sommerbilder! Unner dere sommeren der nord. Håper det kommer noen solstråler og varme her på sørvestlandet også snart;o)))
    Ha en flott søndag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  6. Å, så herlige bilder. Tror jeg må ta meg en tur på Ankenesfjellet i morgen. NOT har tur til Hardhausen fra Håkvik så planen er der.... så får jeg se om motivasjonen holder.
    Ha ei fin uke.
    Klem fra Eva :-)

    SvarSlett
  7. Skjønne sommarbilder ♥
    So herleg når ein kan kose seg ute....
    Ventar fortsatt på sommaren her på Sunnmøre:)
    Ønsker deg ein fin tirsdag.
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  8. Herlige og nydelig bilder ღ
    En liten stund siden jeg var
    innom deg, så jeg her :)
    Skal ta meg en lang runde å
    se litt nedover og bakover :)
    Ønsker deg en flott uke ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.