tirsdag 8. oktober 2013

Bortprioritert

Nå har jammen meg tidsklemma tatt meg også. Det blir lengre og lengre mellom oppdateringene på bloggen, og jeg kan egentlig ikke skylde på noe annet enn at den er blitt bortprioritert til fordel for tre søte småtroll. Sånn er det nå bare. Men jeg er på Instagram hvis noen vil følge meg der @susannemikalsen.


I oldemorhuset på Refsnes holder vi på å pusse opp, og gangen har nå fått litt ny malig, og diverse gammelt stæsj som vi har funnet rundt på gården. Ennå gjenstår taket, og litt listing, men syns det ble fint med den litt gamle, slitte stilen. Bordet er en gammel tønne, sikkert brukt til å salte mat i, skiene på veggen er velbrukte, og fillerya på gulvet har nok sett sine beste dager, men det er litt av sjarmen :)
Hva syns du? Koselig eller blir det for museumsaktig?

6 kommentarer:

  1. Synes dette var kjempekoselig og for noen herlige skatter!
    Fin fin kveld til deg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Nemmen dette var virkelig koselig!! =) ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvarSlett
  4. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvarSlett
  5. That is an extremely smartly written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    SvarSlett
  6. That is an extremely smartly written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.