mandag 13. april 2009

Prosjekt: strikking


Strikking er vel ikke akkurat min sterke side. Tror ikke jeg har tålmodigheten som må til, men det skremmer meg ikke fra å hoppe ut i det og prøve nå og da, selv om mange av prosjektene ender opp halvferdige og nedstøvet. Siste forsøk er en kåpe (ikke mindre) til Amalie. Syns den var så søt, og så stod det at denne oppskriften egnet seg for nybegynnere. Dette var pga at garnet var "klumpete" så det vistes ikke hvis man strikket litt ujevnt( passet meg fint). Syns nå ikke at det var så lett alikavel, men med litt hjelp begynner jeg nå å se lys i enden av tunellen. Har bare armene + duskene igjen. Det eneste var at jeg syntes den så så innmari stor ut. Strikket i 2-3 år, men tror nok den passer til 4-5 år. Jaja, det får bli som det blir :) Får se om jeg tør å legge ut bilde med det ferdige resultatet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.