fredag 17. april 2009

Hurra. Pakke i posten











I dag var en skikkelig god "postdag", Ikke nok med at Boligpluss (som æ skal kose mæ me i helga) kom, men jeg fikkPAKKE! Jett om jeg var spent. Dro rett på posten å hentet den. Dette var varer som jeg hadde kjøpt fra en utrulig koselig blogg som jeg kom over. Denne heter http://mitt-hjerterom.blogspot.com/ og er absolutt verd en titt innom. Hun hadde så utrolig masse fint. Hadde virkelig problemer med å kontrolere shoppelysten, og kommer garantert tilbake. Som en eksta overraskelse fikk jeg også en gave inni pakken. Det var et kjempeflott skilt og litt pynt. Jeg ble så glad. Tusen tusen takk!!!

2 kommentarer:

  1. Oh-pakke er artig. Fine ting. Jeg venter på 4 pakker som tydeligvis ALDRI kommer GRRRRRRR!

    En uke igjen til destinasjon x :)

    SvarSlett
  2. heisann:)) så koselig at du fant veien inn til min blogg:) Alltid koselig med nye følgere/lesere!! Kjempe gøy å se nye blogger:) Din blogg var kjempe søt og jeg kommer garantert tilbake. Ha en kjempe fin kveld. Klem fra Lillan

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.