fredag 26. februar 2010

Hurra for deg...

... som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere!
Vårt hjertegull, Amalie, fyller tre år i dag, og vi har feiret med familiebesøk og kaker.
På bildet over her, blåser hun ut lysene på kaken, og legg merke til det flotte bestemor-sussemerket på kinnet :) Sånn er det når man har slike gode kinn å susse på.

Kaker hører med, og Pavlova er blitt en favoritt her i huset :)

Ingen bursdag uten pakker. Her har hun akkurat pakket opp sparken hun fikk i bursdagsgave fra monne og morfar. Strålende fornøyd, ville helst ut å sparke med en gang. Men vi får heller se i morgen etter barneselskapet.
Tenk at hun er blitt så stor og flink. På dette bildet er hun bare noen uker gammel, og ikke riktig så stor.
Tenker tilbake på den tiden, og hvor vannvittig lykkelig og stolte vi var over den flotte datteren vår. Og vi  elsker henne bare mer og mer for hver dag som går.
Til tross for sinne og trass. Det hører med!
Men nå er jeg faktisk skikkelig sliten etter dagens strabaser. Oppe kl 6, full jobb til kl 16, hjem å stresse med å forberede selskap som startet kl 17, og deretter har det gått i ett. Men heldigvis har jeg en utrolig kjekk familie som stiller opp og hjelper til både med kakebaking og rydding.
Men nå tenker jeg det ikke blir så innmari lenge til jeg hopper i senga. Skal opp å forberede barneselskap i morgen formiddag. Hu og hei!


16 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen til dere og lille Amalie:) Tia går så altfor fort...
    Kos dere på sparketur da:)
    Klem, Merete:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen til lille Amalie. jeg har et barnebarn som heter nesten det samme. Amelie :)
    GOd helg og kos dere med barnebursdag.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen til en skjønn 3 åring. Ja årene går så fort, mi blir 4 i mai.. Fin spark hun fikk og tenker det blir stas nedover bakkene.

    Den marengskaken så bere så god ut. Er det ganske enkelt bare marengs med krem og bær?
    Den frista veldig.

    Ønsker dere en riktig god helg.
    Klem ann<3

    SvarSlett
  4. Gratulerer masse med dagen til nydelige Amaliesnuppa!!!
    Masse masse bursdagsklemma og sussa fra oss i Mexico!! Haaper det ikke blir alt for lenge til vi treffes igjen!!

    SvarSlett
  5. Gratulerer til lille venne ♥ 3 år!

    Deilig den Pavlova kaken så ut da...nam!

    Kos dere i morgen!

    Klem!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen til både henne og resten av familien.

    Det er så utrolig mye fint på bloggen din, og jeg skulle gjerne lært å dekorere lys. Har du noen tips du kan dele med meg?

    Jeg er på små besøk blant "nye" bloggedamer, og er virkelig imponert over hvor mange flinke sjeler det finnes.

    Håper du stikker innom hos meg.

    Hilsen Astrid

    SvarSlett
  7. Hei hei :)
    Innom på en liten visit.
    Ja tiden flyr. Synes ikke det er lenge siden mine barn var små. Gratulerer med dagen :)
    Velkommen til min blogg :)
    Trude :)

    SvarSlett
  8. Heisann!
    Gratulerer med bursdagsbarn! Tida flyr avsted og når ein setter seg ned og ser tilbake kan ein bli skremt over kor snart det går... Men da gjelder det jo å nyte dagene til det fulle:)
    Ha ein flott dag:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med bursdagsbarn på etterskudd :)
    Tiden går så altfor fort. Plutselig kommer dagen da de begynner på ungdomsskolen..Som min datter snart gjør! Hjelp som årene har gått!
    Kos dere!Hilsener fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  10. Gratulerer med overstått til snuppa!

    Klem

    SvarSlett
  11. Gratulerer så masse med overstått bursdag for prinsessa deres. Håper dere hadde en flott dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  12. Gratulerer med overstått til lille prinsessa:-)
    Nuudelig baby-bilde av henne!
    Ha en fin dag , klem Hege.

    SvarSlett
  13. Vel overstått bursdag!
    Og huff og huff, så uheldig dere var med vannlekkasjen - håper det ordner seg!!
    Klem:)

    SvarSlett
  14. Gratulerer så masse til Amalie:) Kjempesøt kjole!! KLEM

    SvarSlett
  15. Hei :)

    Gratulerer med tre åringen,tiden flyr..
    Så søt hun er!

    Mine barn kaller mamman min for Monne:)

    God helg til deg og dine.

    Klem Siw

    SvarSlett
  16. Gratulerer så masse med vel overstått bursdag til vesla:o)) Ja, tiden flyr og hu hei hvor unnabakke det går i perioder:o) En kjeder seg ikke når en har barn - masse å henge med på!
    Tusen takk for alltid koselige kommentarer.
    Ønsker deg en flott uke.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.