tirsdag 23. februar 2010

Seng i stua

Da har jeg fått meg seng i stua også. Latskapen lenge leve :)
He he... Saken er den at mamma hadde ei seng stående i stua på hytta, som hun ikke lenger hadde plass til. Den kunne jo ikke stå bortgjemt på låven heller, så den fikk nytt liv her hos meg.
Tenker på å prøve å sy noen lekre puter å ha i den etterhvert. Vi får se hva jeg får til.

Og i fare for å gjenta meg selv, og det jeg lager...
...har jeg nok en gang dekorert lys. Disse er større en de jeg laget tidligere.
 For å se mer, ta en titt på Kammerset.

16 kommentarer:

  1. Kjempe koselig med en seng i stuen!
    Jeg bruker min når jeg ser på tv ...
    Kos deg masse der!

    Liv

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så koselig ut å kunne krype opp i senga og kose seg... Flotte lys du lager!
    Ha en fin fin kveld

    SvarSlett
  3. Det var ei fin seng, der kan du kose deg:) Nydelege lys! Du er så flink;)

    Klem Ann

    SvarSlett
  4. ...senger kan man ha overalt...jeg har en i gangen...;-)

    SvarSlett
  5. Senga så koselig ut! Klart den skal stå på stua og ikke på en låve!
    Flotte lys!
    Nattaklem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig med seng i stua da! Hadde glatt hatt det jeg også hadde jeg hatt en plass å ha den:)
    Lysene dine ble kjempeflotte. Får jeg spørre om noe? Bruker du bilder du printer ut fra nett, eller servietter? Jeg bruker nemlig servietter, men kunne tenkt meg å ha litt mer bilder å velge mellom. Er det da decoupage teknikk du bruker?
    Ha en flott dag.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  7. Stilig med seng i stuen, ønsker meg det selv! Men desverre vokser ikke verken senger eller penger på trær!!

    SvarSlett
  8. Kjempekoselig med seng i stua da! Det har jeg planer om å ha i loftstua vår en gang også. Senga er på plass, men loftstua lar vente på seg. :)

    Kjempefine lys du lager altså!
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  9. Så kjekt at du likte skjørtet mitt ;-)
    Jeg blir i alle fall ikke vanskelig å kjenne igjen med det skjørtet, for det finnes helt sikkert ikke maken.
    En seng i stua høres godt ut, men jeg er nesten redd det har blitt for godt for meg dessverre. Da hadde jeg ikke kommet meg i seng en eneste kveld, og det er vanskelig nok som det er allerede.....
    Kjempefine lys du viser forresten. Jeg er jukset i faget meg servietter som jeg strøk utover med en kniv varmet på kokeplaten, men jeg har ikke tenkt å begynne med det også. Nå skal jeg i alle fall brodere ferdig en duk, og kanskje kanskje.... Men da er kanskje lys-sesongen over for en stund? Får se hva det blir til.
    Ha en fin dag videre.
    Vakre tanker fra K@ri*

    SvarSlett
  10. Ingen fare med å gjenta seg selv når det blir så nydelig som dette:o))) Deilig med seng i stua. Det har vi på hytta og den er ofte i bruk:o)
    Ønsker deg en flott ettermiddag, min venn!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  11. Hei og akk for koselig hilsen hos meg :)
    Flott med en seng i stua, det kan jo bli en skikkelig kosekrok for lesestunder osv !!

    God helg!

    SvarSlett
  12. Takk for koselig hilsen skal det jo være :D

    SvarSlett
  13. Åh, så flott seng da! :) Skulle gjerne hatt ei seng i stua sjølv eg :) Kanskje ein gang i framtida :) Lekkert er det vertfall! *smile* Ønsker deg ei god helg! Godklem

    SvarSlett
  14. Så masse flott du lager! Herlig blanding av masse forskjellig :-)
    Disse putene er helt fantastiske, elsker disse gamle søte bildene. Og lysene da; fantastiske!
    Legger meg som følger så jeg kan ta en titt innom for inspirasjon og hverdagsglede.

    Ha en fin kveld :-)

    Klem Guro

    SvarSlett
  15. God kveld i stua;)Tørr jeg spørre om fremgangsmåten på stearinlysene er samme som strykemerkene?
    Jorunn

    SvarSlett
  16. Heisan anonym.
    Nei fremgangsmåten på lys er en litt annen en strykemerkene. Du bruker det øverste laget på en serviett, eller printer ut ett bilde du ønsker å bruke på tynt ark, og så stryker du det fast på lyset. Husk å bruke svak varme, og vær klar over at det kan komme en del stearin på jernet, så det kan lønne seg å bruke ett gammelt jern, event kan du legge bakepapir el i mellom.
    Lykke til!
    :) Susanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.