tirsdag 20. juli 2010

Ny investering

Da begynner gangen å ta form, etter lengre tids oppussing (skal komme tilbake med bilder derfra). Og jeg tror at jeg skal investere i dette konsollbordet fra Bohus. Vi har nemlig alltid nøkler og slikt slengende i gangen, så da kan det jo være greit å kunne putte det i en skuff, så det ikke synes i alle fall.
I utgangspunktet var det dette skoskapet fra Ikea jeg skulle ha der, men siden det ikke var mulig å få bestilt det, sammen med andre varer derfra, og det er 90 mil til nærmeste Ikea, måtte vi finne andre løsninger.

Så konsollskapet, og denne stolen fra SIA, som jeg har ønsket meg leeeenge, tror jeg står på shoppeplanen for denne måneden. Det er i alle fall lov å håpe.

17 kommentarer:

  1. Se der ja! Bordet blir flott i gangen!!!

    OG SERIØST!! Hvor får man kjøpt den lekre stolen?? Jeg vil å ha! Er den dyr??

    Stor klem♥

    SvarSlett
  2. Bordet og stolen var rålekre, og det blir nok penere enn skohylla:)
    Ha en flott tirsdag,her regner det...klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Tror nok at jeg må ta meg en tur på befaring :) Støtter Tovepia i hennes konklusjon :) klem-klem

    SvarSlett
  4. Heia,nydelig stol..ønsker meg 2 slike med pall,men her i trøndelag har jeg ikke funnet noen som selger de,har du forslag hvor disse kan kjøpes/bestilles?
    kjempefin blogg du har,ønsker deg og dine en fortsatt fin sommer:-)
    takk for titten..

    SvarSlett
  5. Konsolbordet ditt var jo bare lekkert :) gleder meg til å se bilder når du er ferdig :)
    Flott blogg du har, tror jeg skal følge med deg vider :)
    ha en flott sommer.
    PS:skal hente bordet mitt idag :) gleder meg virkelig.

    SvarSlett
  6. Å, den stolen var jo helt fantastisk!!:) Vil tro det blir fint i gangen! Gleder meg til å se bilder:)

    SvarSlett
  7. Hei anonym. De stolene er fra SIA, så jeg vil tro at de som forhandler SIA, kan bestille de inn for deg. Lykke til i jakten!
    -God sommer!
    :) Susanne

    SvarSlett
  8. Så flott bord du har tenkt å kjøpe fra Bohus. Likte stolen også. Håper vi får se bilder etterhvert. :)

    SvarSlett
  9. Hei takk for hilsen :-)
    Helt herlige møbler bare digger de stolene, blir nok kjempe fint
    Ha en fin dag
    Klem Anita

    SvarSlett
  10. Virkelig flotte ting, og hvis jeg kunne velge hadde jeg nok kjøpt konsollbord i første omgang.

    Det er lekkert å se på og veldig praktisk.

    For all del. Lekkert det andre også - ikke minst stolen.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  11. ååå den stolen er bare helt nydelig,ønsker meg en maken i sort.

    SvarSlett
  12. ååå for en vakker stol, hva er prisen på en sånn?? En sånn kunne jeg ha tenkt meg du :)
    Blir lekkert med det konsollbordet ja :)

    Koselig det er hos deg!
    kLEM FRA Solveig

    SvarSlett
  13. Tusen takk for koselig hilsen ;)
    Uuuuutrolig fin og koselig blogg du har !!
    hit kommer jeg gjerne tilbake :))

    Klem fra Maren !!

    SvarSlett
  14. Hvor har dere kjøpt dukkestua deres? den så så stor og fin ut!!

    Klem!

    SvarSlett
  15. Nice, nice, nice!!! Den stolen var bare helt utrolig lekker!!!!
    I stedet for skoskap så kan du bruke et vanlig skap, jeg har et STORT skap i gangen til mine noen og sytti skopar.... Veldig praktisk og ryddig! Og da kan du velge et skap i den stilen du liker :)
    Ha en herlig uke!

    SvarSlett
  16. Så flotte møbler! Den stolen falt jeg helt for! Har lyst på en slik ja:o))
    Flittige deg som har fått pusset opp gangen! Det skal jeg også gjøre....når jeg får ånden over meg he,he.
    Fine sommerdager til deg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  17. Fantastisk stol. Jeg har sett den stolen på Lørenskog storsenter, om noen bor i nærheten der. Butikken heter Dorothea:)

    :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.