onsdag 26. januar 2011

Pusleri og puslera

Når dagene blir lange er det greit å ha litt småpussel å holde på med. Nå skal jeg straks begynne med en ny babyjakke med rosa, men noen småting først. Fikk så lyst å hekle noen armbånd, så da gjorde jeg det :) Amalie ville selvsagt også ha - med perler!!!
Over er det også bilde av vinkjøleren min med blomster i. Har jo ikke akkurat så veldig bruk for vinkjøler nå, så da får den andre funksjoner :)
Her er noen av armbåndene i forskjellig farge, laget i ullgarn.
Og ett som ble i bomullsgarn. Lenger enn de andre, og helt annen utforming. Morsomt prosjekt.

3 kommentarer:

  1. Nydelige armbånd du har laget, tenker disse blir populære jeg! Tror jeg må lage meg noen lignmende jeg også, kjekkt med slike småprosjekter innimellom...Ha en fortsatt fin uke!
    Klem Cille

    SvarSlett
  2. Lekre småsaker dette da,flink du er!!
    klem♥

    SvarSlett
  3. Å de var fine, en sånn skulle jeg gjerne ha hatt. Kjempe fine.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.