torsdag 3. mars 2011

Savn

Nå har jeg vært på sykehus/sykehotell i 15 dager og savner min lille prinsesse noe helt vannvittig. Har aldri tidligere vært så lenge borte fra henne, så det merkes godt på oss begge. Ikke så lett for en liten pike å skjønne hvorfor hun ikke kan være sammen med mammaen sin hele tiden, når vi alikavel ikke "gjør" noe. Babyene er jo ikke kommet....
Så hun hadde til og med laget en sang, som hun sa hun fikk tårer i øynene av, om at vi var her i Tromsø og ventet på babyene, mens hun måtte være hjemme i minst seks dager til. Og det skal sies, at det var nok ikke bare hun som fikk tårer i øynene...
Men nå! Nå er Eivind på tur hjem til Narvik for å hente henne opp til Tromsø for helgen, og jeg gleder så utrolig mye til å klemme henne og holde henne tett inntil meg, og bare være sammen :) Og så skal vi tilbringe hele helgen sammen, siden vi har mulighet for barnevakt i helgen, hvis babyene skulle bestemme seg for å komme da :) Så i morgen, da kommer gullet mitt, og jeg tenker det blir en tur på Hoppe Loppe Land her i Tromsø. Tjohooo!!!
Hva gjør jeg så for å få tiden til å gå her oppe? Været er helt jævlig, med glarholka, sludd og vind, så det er ikke så veldig koselig å gå ut, men det blir jo noen turer på kafe, og så er det jo heldigvis en del strikkebutikker i nærheten. Så det har faktisk gått noen tusenlapper i garn. Her er litt av produksjonen de siste dagene:
Krager i ull som sitter godt rundt halsen, og som i tillegg er dekorative.
For kjøp, eller for å se mer kan du gå innpå nettbutikken vår; Kammerset, og se mer.
Takker samtidig alle for gode ord og lykkeønskninger på veien. Nå er vi forhåpentligvis snart i mål.
Klæmmer til alle dere gode...

23 kommentarer:

  1. Åååh... tipper det blir godt å se henne igjen! Jeg synes tre dager borte er lenge, og da tør jeg ikke tenke på hvordan to uker må være...
    Kos dere masse i helga!

    SvarSlett
  2. Skjønner utrolig godt at du savner henne, og dette er jo såklart tøft for den lille prinsessa også!
    Sønnen min viser også følelser oppi dette ved å være litt frekk og vanskelig, men samtidig veldig omsorgsfull ovenfor sin mor.

    Du er hvertfall en super ruger :))Vet du forresten hvordan de ligger? mine ligger med stompen ned begge to..

    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. Tusen takk førr hilsen og førr at du har tenkt på oss. Det har som du vet vært ei fæl tid, men nå går alt bra med Aron. Vi blir fulgt godt opp, men jeg har fått meg ett "støkk". Det å være så nær på å miste ham har gjort noe med meg. Det går seg vel til etterhvert.

    Skjønner så godt at du savner Gullet ditt :) Gleder meg på dine vegne til du får holde ho og klemme ho igjen!!!

    Så skal du vite at æ tenke masse på dæ og de små i magen din - masse gode lykkeønskninga.
    Klæm!!!

    SvarSlett
  4. Har lyst å gi deg en klem og si du er tapper. Det er tungt å ikke kunne være sammen med barna sine som trenger en så sårt. GOdt dere får helgen sammen. Og jeg som mormor går og venter på tlf. den ene datteren min har allerede vært en tur på føden...også må hun ligge og ligge så lillegutt ikke kommer for tidlig. Men det kan vist skje når som helst og hun har termin i april. Men alt er bra heldigvis. Spennende tider både her og der. :) Ha det godt. Klemmer

    SvarSlett
  5. Dette blir nok en stor helg enten babyene kommer eller ikke. Jeg kjenner godt den følelsen av å lengte etter barnet.

    Du er jammen driftig i din situasjon. Herlige disse halsene dine.

    Lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  6. Klart det er lenge både for henne og deg. Blir koselig med besøk. Godt at du har strikkinga, da går jo tida litt fortere.

    Sender mine varmeste tanker til deg og ønsker deg Lykke til med fødselen.

    Klem

    SvarSlett
  7. Ååå, skjønner godt at dere savner hverandre ♥ 15 dager er LENGE!
    Så flott at hun kommer til deg nå da, så dere får helgen sammen;) Det blir nok veldig stas;))
    Kos dere, og fortsatt LYKKE TIL ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Skjønner godt at du gleder deg til å se godjenta di igjen, håper dere får en ordentlig kosehelg sammen. Det er tungt å savne, men så utrolig godt å møtes igjen.

    Flotte halser, flinke deg! Og gratulerer så mye med 37 uker, du har vært knallflink å ruge. Gode tanker og klemmer i innspurten fra meg.

    SvarSlett
  9. Ååå, blir nesten litt trist her jeg sitter. Skjhønner godt at du savner prinsessa!
    Kos dere masse når hun kommer og lykke til med det forestående!
    Klemmer Janne Merethe

    SvarSlett
  10. Heisan

    Tusen takk for koselige kommentarer.

    Håper alt står bra til, gleder meg til dere kommer tilbake :)
    Kos deg masse når prinsessa di og mannen kommer til hælga. Tenker masse på deg.

    -Goklæm-

    SvarSlett
  11. Jeg har også merket at denne trappa ble en støvmagnet, men helt klart mye finere enn den var! Synes det er vrient å bruke mopp på den når jeg har festet antiskli på trinnene. Så jeg skal kjøpe en sånn; http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=158022523.

    Skjønner du gruer deg til fødselen, men det vil nok gå så fint så :) Bra man er i trygge hender når det skjer.
    Har dine ligget med hodet ned hele tiden?
    Jeg er livredd for at mine ikke skal snu, for den ene sitter vist så godt nedi bekkenet :/

    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  12. Hei kjære Susanne♥

    Unner både deg og go`jenta helga saman!!!!Kan berre forestille meg korr tøfft det må vere å vere so lenge frå kvarandre...
    Ikkje so greit å forstå alt når ein er lita heller.

    Kjempefint alt du har strikka☺
    Du er berre so flink♥

    Lykke til vidare du gode♥
    Kos dåkke i helga!!!!!
    Gode klemma frå Mette.

    SvarSlett
  13. Håper de får ei fin og koseleg helg saman, og eg skjønar godt at du lengtar etter henne, og ho etter mammaen sin.
    Lukke til videre i ventetida.

    SvarSlett
  14. Skjoenne godt at de e vanskelig aa vaere saa lenge borte fra hverandre... Men saa bra at ho kommer oppover i helga, da maa dokker bare koooooose dokker i lag alle sammen!!!
    Stooor suss aa klem fra oss her borte i Mexico!!

    SvarSlett
  15. Tenker det blir bra for dere begge a sees igjen snart. Hold ut - ikke lenge igjen for dere er samlet under ett tak - alle 5!

    klem Mette

    SvarSlett
  16. Ekstra deilig å få helgen sammen tenker jeg :-D
    - kos dere masse!
    Tenker på deg, og masse lykke til med fødselen:-D
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  17. Nå kan det jo umulig være lenge igjen, du får holde ut de siste dagene! Synes det ser ut som du har klart deg veldig bra så langt. Kos deg masse med besøk i helga, det blir sikkert veldig koselig og etterlengtet:) Lykke til med innspurten, kjempespennende!! KLEM

    SvarSlett
  18. Håper det går bra med deg, og dere!
    Varme klemmer

    SvarSlett
  19. Det var nok godt å ha henne nær deg, den lille jenta di, i helga:)
    Så spennende med tvillinger!!
    Var innom Kammerset.. wow, så myye fint! Jeg har lyst på slik heklet lue jeg.. lager du det til voksen og?
    ..også halsen.. helt skjønn!
    Masse lykke til fremover.
    Gode klemmer fra Line

    SvarSlett
  20. Heisann!!

    Måtte inn å se til deg,er så spent på hvordan det går med deg!!Har babyene kommet:)

    Ha en fin søndag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  21. Ser at der har vært stille en stund og håper alt er bra!

    Klem,Hanne

    SvarSlett
  22. Tenker på dere! :) Veldig spent på hva som kan ha skjedd de siste dagene!

    Klem

    SvarSlett
  23. åh som æ vente i spenning her... nu e det lenge sia du har gitt lyd fra dæ, så nu e æ så spent på om småbabyan har kommet :D

    Stor klæm til dæ å dine ♥

    Trine

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.