tirsdag 26. juni 2012

Baderomsinspirasjon

Ettersom vi (fortsatt) skal bygge bad nede, leter jeg etter inspirasjon på nettet etter flotte baderomsløsninger. Det blir ett ganske lite bad, med lav takhøyde, og uten vindu, så da er det viktig å holde det så lyst som mulig. Her er noen bilder jeg fant, fra dette nettstedet. Lekre!

Likte dette med lyse farger, masse speil og godt med oppbevaring. Perfekt.

Dette var jo også lekkert.

Har nok ikke en takhøyde som er i nærheten av dette, men det er lov å drømme seg litt bort.

Dette var også flott, men kanskje litt vel overdådig etter min smak.

Hvis du har noen gode tips og lure løsninger og komme med blir jeg kjempeglad.

5 kommentarer:

  1. Ah!Her var mykje vakkert å drøyme seg vekk i!

    Tusen takk for fine ord ♥

    Ynskjer deg ein triveleg kveld :)

    SvarSlett
  2. Alt var for mye etter min smak, men håper du finner det som passer for dere og huset!! Jammen er det ikke lett, har vært der. Håper bare alt passer sammen; veggplatene, gulvbelegget, baderomsinnredningen, takplater, spotter, vinduer og dilldall!!!! Ikke bare bare, he he

    SvarSlett
  3. Hei,hei. Jeg likte det minste badet best. Utrolig lyst og lekkert. Lykke til med å lage nytt bad. Det er en utfordring både for hodet og pengeboken, men artig og ikke minst deilig med ett bad man kan kose seg på.
    klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Likte det nederste badet. Kan eg spørre hvem er det som lager det?

    SvarSlett
  5. Likte det nederste badet. Kan eg spørre hvem er det som lager det?

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.