onsdag 11. juli 2012

Det blomstrer...

... i allefall inne.
Vi har hatt noen dager med fint vær, og den siste tiden har gått med til å male hus (vi kom bare halvveis i fjor :)) Så all tid vi har hatt til overs har egentlig gått med til det. Det er jo egentlig ganske begrenset med tid siden vi må vente til ungene er i seng før vi kan starte. Men nå er det gjort. Jippi! Skal komme med bilder så snart det blir vær til det.
Vi rev også ned det grønne, skjemmende, råtne rekkverket vi hadde på verandaen og skal få satt opp ett nytt, så snart været og tiden tillater det :) Det ble jo så åpent, så jeg vurderer å få satt inn noen forsterket pleksiglassruter akkurat i front, så vi kan sitte på verandaen og bare nyyyyte utsikten til By1 ;) Tror det kan bli bra. På bildet under kan du se utsikten fra stuevinduet, ut på verandaen og videre utover...

Måtte jo også få med bilder av blomstrene mine. Liljene dufter fantastisk og er nydelige i hvitt og magenta.
Her viser de seg fram i kveldsolen.
Rosene fikk jeg av verdens beste svigermor, som har fått med seg at jeg liker rosa :)

2 kommentarer:

  1. Vakkert både inne og ute. :) Gratulerer med ferdigmalt hus!

    SvarSlett
  2. male hus er et prosjekt for seg selv. Vi må vel snart igang igjen - men nå er ungene heldigvis så store, at de kan være med å svinge kosten. Sist vi malte hadde vi hver vår maledag/passe-unger dag......

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.