onsdag 28. november 2012

Blinke blinke stjerne lill...


Enda ett D.I.Y- prosjekt fra denne kanten. Og denne gang er det stjerner :)
 
 
Ut på tur (om så bare i hagen) og klipp grener. Noen korte og noen lange, og sett i gang!!!
Først klipper du 5 grener slik at de er like lang, form dem som en stjerne, og fest endene med ståltråd, eller vanlig hyssing. Ta på lim og maaaassser av glitter. Det kan aldri bli for mye ifølge prinsessa på 5 :)
 
 
Vi har laget flere små, som er superfin å bruke til dekorasjoner, juletrepynt eller som pynt på gaver.
 
 
Og så måtte jeg jo forsøke meg på en litt stor også. Har jo sett flere ala disse i butikken, men hvorfor betale masse penger når det meste er gratis, bare du legger litt innsats (les.kos) i det.
Stjernen ble formet, og malt med glitterlim. Etter den var tørket ble den dekorert med litt granbar, røde bær, litt julebånd og to søte fugler. Tadaa!
 
Superkoselig førjulspyssel, som er morro for hele familien :) Men vær forberedt på at det meste i huset glitrer etterpå :D

2 kommentarer:

  1. Sååå fine! Slike skal jeg absolutt lage!
    Skal ha juleverksted med to 5 åringer neste helg så :D

    Takk for tips!
    Ha en fin kveld,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  2. Heia !
    Dissa blei kjæmpefin !!! ;)))
    Æ har mange rækved-pinna ligganes i kjellern
    kansje de skal få komme opp :)

    Klem Anita

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.