mandag 26. november 2012

D.I.Y: Den fineste juletrepynten...

...lager du sammen med småjentene :)
Jenter (og sikkert også noen gutter) elsker å perle.
Og spesielt fine er slike perler som er blanke og skinnende.
Jeg og Amalie på 5 år har laget vår egen juletrepynt. Vi brukte ståltråd og perler fra hennes eget lager, samt noen jeg hadde liggende etter jeg drev å laget smykker.
Morro for både store og små. Litt tålmodighetsarbeid er det jo, men så blir det jo lekkert tilslutt ;)
Og det beste med det hele, er å se gleden i ansiktet til Amalie over å få sitte å lage noe/kose seg sammen med mamma etter tvillingene er lagt :)

4 kommentarer:

  1. Så herlig :D Å før nån flotte bilda!
    Dokker e nu bra flink!

    Klæm

    SvarSlett
  2. Så fine de ble ♥
    Er så koselig og lage med de små:)

    SvarSlett
  3. Så koselig innlegg! Kjempefint bildet det av datteren din.

    SvarSlett
  4. Nydelig julepynt du har laget.Så fin blogg du har. Jeg har lagt meg til som følger :)
    Gleder meg til å se mer.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.