søndag 4. november 2012

Hyggelige tilbakemeldinger

Det er alltid hyggelig å få koselige tilbakemeldinger på det en gjør :)
Denne  uken har jeg fått flere. HURRA!
 
Jentene på Kammerset har hatt stand på årets første julemarknad, og for en respons :D
Tusen hjertelig takk til alle som kom innom oss, og for alle de koselige tilbakemeldingene vi fikk. Det er jo bare så utrolig morro å være med, når det er så mange som liker det en lager.
Minner på om at det ennå er noen varer igjen, så du kan ennå sikre deg noen julegaver fra oss.
Ta en titt HER å se.
 
Søte Mariette med bloggen Mosippa, har også vist at hun setter pris på meg, og bloggen min ved å gi meg award. Tusen takk, søte du :)
 
Denne skal jeg gi videre til fem andre blogger jeg liker.
Siden det er så mange jeg liker, blir det vanskelig. Ikke alle ønsker slike awarder heller, men jeg velger å gi den videre til disse, så får de heller bestemme selv om de ønsker å ta imot den, og event gi den videre:
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Åh,så søt du er! Selvfølgelig tar æ imot den,tusen takk :-)
    Ha en nydelig kveld.
    klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en kjempekoselig award :) Nu bei æ stolt!

    Guran så mye nydelig du har lagt ut i det siste! Skjønne jo at det går ALT for lang tid mellom hver gang æ tar mæ bloggerunda!
    Å på messa bei det bare tull me mæ å gå i alle de flotte bodan.. men dokker va nu bra fin der dokker sto ;)

    Ha en flott søndagskveld!
    Klæm

    SvarSlett
  3. Åå, nå er det virkelig for lenge siden jeg har vært innom bloggen din! Du lager jo så masse fint! Her må jeg ta en runde og titte litt mer, helt klabbert;o)
    Kjekt med julemarknad. Har prøvd meg på det selv, men det er også en god del jobb som følger med;o)
    Gratulerer med award - den er velfortjent!
    Ha en flott uke.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Gratulere me vælførtjænt award og tusn takk førr at du dele den me mæ! Dokker hadde nu den koseligste standn på mæssa, så mye fint! Ska dokker værme på flere mæsse fræm mot jul? Må gå gjennom gavelista mi og tænkte æ sku handle litt julegava hos dokker serru! ;o) Å d holdt æ på å glæmme, tusn takk førr koseli kommentar inne hos mæ å!
    -klæm-

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.