søndag 11. november 2012

Den beste :)

Lillesøster er finalist til årets veninne i ukens Kamille, og det må jeg absolutt si er velfortjent. Jeg vet at hun er en super veninne, men kan også skrive under på at hun er verdens beste mor og søster også :) Ikke bare er hun den som stiller opp for veninner, hun baker også kaker, kjører ungene til arrangementer og treninger, følger opp, ringer hjem og "passer" på alle :)
Ida, er veldig oppofrende, vil jeg vel si. Og har ikke alltid hatt det like enkelt. Heldigvis har hun hatt en kjæreste som har støttet henne på veien. Ida har alltid elsket barn, og hennes drøm var å bli jordmor, men veien ble lang. Underveis fikk hun to skjønne unger, og det sier seg selv; 2 små barn hjemme, dårlig råd  og fulltidsstudier er ikke for pingler, men nå er ikke akkurat søsteren min en pingle heller :) men derimot ei skikkelig tøffa! Ho klarte seg fint, til tross for å ha måttet "ofre" ferier og flotte middager. Dette er bare èn av grunnene til at jeg syns hun bør vinne "årets veninne" i Kamille. Under kan du lese den rørende historien til Veninnen, Line.
(ps. Ida er nr 1)
 
Vil du være snill å hjelpe henne å vinne, slik at også hun kan få en velfortjent ferie, send sms med kodeord: KAMVENN 1 til 2205. (koster 5 kr, hun er i dagens Kamille) 

1 kommentar:

  1. Krysser fingrene for søsteren din, hun høres ut som en skikkelig god dame!:)

    Ha en fin ny uke -
    Klem Jatte♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.