tirsdag 18. oktober 2011

Litt flaut....

Det er litt flaut å vise bilder av hjemmelagde ting, som man aldri her gjort før, men jeg tar sjansen og gjør det likevel. Her er ett par kjoler jeg har sydd til meg selv. Jeg får si som Pippi; Det har jeg aldri gjort før, så det får jeg sikkert til. Vel vel, det ble en kjole, om enn kanskje litt skjev og skakk, og for de som har peiling på hvordan dette skal gjøres, så er det sikkert ikke rett i det hele tatt. Men men, jeg har gjort ett forsøk, og ser ikke bort fra at det blir flere etterhvert. Det var ganske morro nemlig. Men kanskje jeg skal forsøke å lage etter ett mønster neste gang...
Hmmm. Hørtes ikke det ut som en god ide?
Denne ble laget av noe stoff jeg hadde liggende. Det er en type stretch-stoff i toppen, og smalstripet kordfløyel nede:

En kose-seg-hjemme-og-bli-glad-kjole laget i fleecestoff med blomsterapplikasjoner på:



14 kommentarer:

  1. De var jo kjempefine!! Ikke noe å være flau av i det hele tatt! Ser skikkelig proft ut, og uten mønster?? Imponerende! Den svarte var knalltøff!

    Klem

    SvarSlett
  2. Dødsfine, ikke noe å være flau over:-)

    SvarSlett
  3. Kjempefiiiine ♥
    Du er knallflink!!!
    Den fleecekjolen så bare såå herlig ut;)

    Klem line

    SvarSlett
  4. Wow, så flink du er!!! Kjempefine kjoler:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Åhhh så fiiiin dem va ;) Du e kjæmpe flink ;)

    Vil gjerne se dem på og ;) tjiihiii ;)

    SvarSlett
  6. Hei!
    For å kopiere logoen vår, må du først klikke den inn et nytt vindu, og deretter høyreklikke for å kopiere :)

    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett
  7. Helt imponert jeg:)...Knall fine begge to, super flink er du:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  8. Skulle det være noe å være flau over, da?? Syns de blei kjempefine jeg. Også uten mønster'a gitt!
    -Hilde

    SvarSlett
  9. Jøss så flink du har vært.
    En skikkelig sydame :o)))

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  10. Ingenting å vere redd for,kjempefine kjoler:)

    SvarSlett
  11. Så fine kjoler du har sydd, og uten mønster - er kjempe imponert :)

    Ønsker deg en fin kveld!
    -Marit

    SvarSlett
  12. Du trenger da overhode ikke å være flau over disse!! ? De er jo helt skjønne. Råflink er du :) Klemmer Merethe

    SvarSlett
  13. Wow, du imponerer! Knallfine, og uten mønster - jeg holder enda på å samle opp mot til voksenklær, har holdt på i årevis, så spørs om det noengang blir noe av.

    Gleder meg til å se deg igjen, altfor lenge siden!

    God klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.