mandag 7. november 2011

Gratis :)


Hei!
Jeg har registrert meg som buzzador på www.buzzador.com og foreslår att du også gjør det!
Som buzzador får du prøve nye produkter og tjenester gratis.
Hvor lang tid det går før du kommer med i din første kampanje kan variere fra noen uker opp til noen måneder, avhengig av hvordan profilen din passer inn i de kommende kampanjene.
Når det finnes mulighet til å komme med i en kampanje får du beskjed via mail.
Klikk på denne lenken, så syns det at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn som buzzador er Min stil):

Klikk her.
 
Hvis du vil vite mer før du bestemmer deg kan du klikke på denne lenken her.

2 kommentarer:

  1. Åh, det skal jeg se mer på :) Takk for tipset! :)

    SvarSlett
  2. Takk for tipset.
    takk for hyggelig kommentar på bloggen min,ha en flott kveld videre,klemmer hege

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.