søndag 13. november 2011

Søt som en dukke

Etter julemarkedet er det ikke noe tid for avslapping, og det regner jeg ikke med det blir med det første heller. Symaskinen durer og går, og heklekrokene får virkelig kjørt seg, mens jeg storkoser meg.
Når ungene er kommet seg i seng på kvelden, setter mor produksjonen i gang ;-) He he...

Her er noen supersøte luer som passer til prinsesser i alle aldre, noen laget i tykk eskimoull og foret med tynn fleece-stoff, mens andre er laget i tynnere garn; Merino ekstra fine, som er ull som IKKE klør, men som holder deg god og varm. Og så er det jo matchende pulsvarmere til. Og så selvfølgelig, silkesløyfe! Det hører med. Søtere kan det nesten ikke bli.
For å se mer, klikk på Kammerset.

Og så laget jeg noen kremmerhus også, med påskriften:

Det største og vakreste i livet,
kan ikke ses, og ikke engang berøres,
 det må føles med hjertet.


 Disse kan fylles med hva du vil. Søte polkagriser, karamelldrops eller hvorfor ikke en god duftende potpurri
(skrives det slik?).

Og så når vi snakker om søt, ingenting er vel vakrere enn strålende, tannløse glis. Sjekk disse søtingene, som faktisk begge fikk sin første tann i helgen (selv om det ikke akkurat vises på bildene).


Og så må jeg jo selvsagt ønske alle flotte pappaer der ute en fantastisk fin farsdag :)


5 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Nydelige barn og luer:)

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Skjønne bilder av de nydelige babissene dine ♥ De er alltid så blide, og man kan se at de smiler med hele seg;)

    Nydelige luer, du er utrolig flink;)

    Ha en fin mandag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Å for noen skjønne unger :))) Og lekre luer du lager. God ny uke ønskes deg. Klem Merethe

    SvarSlett
  4. Så fine luer da:)..Herlig:)

    Å man smelter jo totalt når man ser de to søte små da:)

    Ønsker deg en fin ny uke:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  5. Kjempefine luer og superskjønne godunger!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.