mandag 27. juli 2009

Drømmer





Kan gjerne drømme meg bort i disse bildene fra Coastal living.

5 kommentarer:

  1. Så fine bilder du viser frem!Hadde vært fint å være der;)

    Klem C

    SvarSlett
  2. Ingen tvil om hvem som er i feriemodus :)

    SvarSlett
  3. Inspirerende bilder!
    Likte aller best det første bildet, herlige fargenyanser! Tenk å sitte i den stolen med den flotte utsikten!
    Ha en fortsatt fin ferie!
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Åh, ja. Jett om æ e i feriemodus. Synn at æ ikke har nåkka ferie da :(

    SvarSlett
  5. Hei Susanne!!

    Jeg er gal etter Big Chill, og en dag skal jeg få meg et slikt kjøleskap!!

    Jeg elsker bildene du viser, har selv vist mye fra CL; og det nederste er min favoritt!!Brukte det en gang i et innlegg, og jeg synes det er helt fantastisk!! Ha en flott dag videre!!

    Klem AK;))

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.