tirsdag 7. juli 2009

Permanent???


Nå? Igjen? Trodde vi var ferdige med det. Men neida, nå leste jeg i kvinneguiden at det var permanent det skulle være nå, og ikke noen søte små krøller, men skikkelig afro! Men, ærlig talt. Jeg lovet meg selv en gang at aldri, aldri mer!!! Jeg hadde vært hos frisøren og skulle få litt volum i håret, og endte opp med skikkelig gammelkjerring-krøller. Fortvilelsen var stor, og jeg nektet å vise meg ute blandt folk. Så jeg bestilte ny time hos ny frisør med det samme, og satte igang antipermanent m.m. For å gjøre en lang historie kort; jeg måtte skrive under på å ikke saksøke dem hvis jeg mistet håret!!! Det gjorde jeg heldigvis ikke, men når håret begynte å vokse ut igjen, var det en skikkelig knekk på det, og jeg endte med å klippe meg superkort. Så jeg blir IKKE å ta permanent. Men for all del, det kan jo være skikkelig kult til rette personen.
Les mer her: http://www.kvinneguiden.no/magasin/skjonnhet_og_velvaere/hostens_haartrend_permanent-/70406

3 kommentarer:

  1. Man får aldri, aldri nok puter altså! Min samboer syns som din - at vi har nok. Men jeg sniiiiker de inn her og der likevell ;-)
    Permanent er skumle saker ja... ;-) Da tyr jeg heller til krølltanga om så skulle være. Jeg er født med krøller, men de kruser seg i overhåret og under er det korketrekkere...noe som gjør at det ser ut som jeg har tatt hjemmepermanent. Derfor sverger jeg til rettetanga mi som er min beste venn ;-)
    Klem fra M

    SvarSlett
  2. Jeg har bestilt volum-/bølgepermanent neste torsdag! Men har hatt permanent før, så vet forsåvidt hva jeg går til. Hyggelig at det er in igjen, synes jeg, for det hadde jeg ikke hørt. Men vil ikke ha bestemorkrøller :P
    Stine

    SvarSlett
  3. haha, blir nok ikke meg heller,,,
    vil helst ikke se ut som en miksofon,
    hihi
    ha en flott onsdag.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.