onsdag 29. juli 2009

Fin postkasse


Fin, men dyr postkasse fra sommerbutikken.no

4 kommentarer:

  1. Den var råfin!
    Må bare innrømme at vi har en stygg grønn som henger på et felles stativ.
    Hadde den hengt på huset skulle den nok ha vært litt finere ja!

    Ha en fin dag!
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Den postkassen var knallfin !
    Men det går ikke å ha en sånn her :(
    Det er sånn felles stativ.

    Klem Siw

    SvarSlett
  3. Jeg har også en kjedelig grønn en, så skulle gjerne ha hatt en sånn, men til en prislapp på over 6 TUSEN kr, står jeg over. Da er det masse annet jeg heller hadde valgt å kjøpe meg :)

    SvarSlett
  4. Den postkassen var superfin!!!
    Ser også ut som om posten får være i fred for brevtyver også...
    Takk for veldig hyggelig kommentar hos meg, og jeg skjønner godt dere nyter sommerukene i nord, det ser jo sååå idyllisk og vakkert ut!
    Ha en fin dag! Håper solen skinner hos deg!
    Klem Anita

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.