mandag 27. juli 2009

Besøk


I helgen når vi var i Skjomen på besøk, gikk jeg og Amalie over jordet på besøk til en arbeidskollega av meg. Hun har det bare så utrolig flott der. Der fikk Amalie gå inn til hønene og hente egg, noe som var stor stas, men jeg tror ikke hun skjønte helt hva hun skulle gjøre med de, for hun tok egget, bar det ut, gikk bort til hønene og slapp det inn til de igjen. Ha ha... De skulle vel ha egg til frokost de også :) Etterpå fikk vi gå i jordbæråkeren å plukke solvarme, nydelig jorbær, som ble fortært meg grådig begjær med fløte og sukker på. Mmmmm, så deilig! Hun ordnet også med badestamp til Amalie, som koste seg med å plaske i vannet, sprute på oss og vanne blomstrene. Vi hadde det helt topp og kommer gjerne igjen ;) Her er et bilde fra uteplassen hennes, tatt av huseieren selv og publisert med tillatelse.

1 kommentar:

  1. Så fint det er i Skjomen;)
    Nydelig uteplass din kollega har;)Sikkert ikke greit for ei lita jente å skjønne hva hun skulle med eggene- snilt av henne og gi dem tilbake da;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.