torsdag 30. juli 2009

Hylle før og etter



Utrolig hva litt hvitmaling kan gjøre.

6 kommentarer:

  1. Ja, det er utrolig hva farge kan utgjøre! Skikkelig fasinerende, egentlig. Hylla ble veldig fin! Liker også puteprosjektet ditt :-)
    God sommerdag til deg!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Ja litt maling kan gjøøre underverker!
    Det ble veldig koselig!

    God helg og klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Så sant så sant...utrolig hva litt maling gjør..den ble kjempe fin!

    SvarSlett
  4. Ja det er igrunn ikke så mye som skal til bestandig. Den blei kjempe-fin! Har et liknende prosjekt liggende på loftet selv, jeg finner bare ikke helt ut hvor jeg skal ha den og med hvilken farge. Den passer flere steder.;)

    SvarSlett
  5. ...for ikke å snakke om fine bokser og klær i kombinasjon med hvitmaling! Hvor har du funnet de fine kjolene?

    SvarSlett
  6. Så flott hylla ble, litt maling gjør ofte susen.
    De kjolene var og veldig nydelige.

    God fredag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.