mandag 20. juli 2009

Rydding av loft

Nydelige kopper i vakre farger


Gamle kofferter er vakre i seg selv

En skinnpose kan være kjekk å ha hvis det skulle komme ett lite tilskudd til familien

Vakre gamle fat


En haug med gamle barnebøker, vakkert illustrert

Et flott gammeldags bilde

I helgen var vi hjemme hos svigerforeldrene mine og hjalp de med å tømme loftet for "skrot". Noe av disse skattene ble med meg hjem. Her er noen av de, og ennå så gjenstår halve loftet. Gleder meg til å se hva som dukker opp.

8 kommentarer:

  1. For noen nydelige kopper. Slike kunne jeg godt tenkt meg. :)

    SvarSlett
  2. Så vakre kopper og de fatene var veldig lekre også! Jeg var hjemme for en liten stund siden og fant meg gamle skatter jeg også :) Skal ta å blogge de en dag :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å drikke kaffe av de koppene der... :-)Isn't it? Evergoooood!

    SvarSlett
  4. Hmm.. lurer på om det er mange i Skjomen som hadde slike kopper... Bestemor og bestefar hadde også, men vet ikke om det er tante eller mamma som har dem nå. Kjempefine iallefall! Du får hilse gudmor og gudfar neste gang :)

    SvarSlett
  5. Å så masse spennande du fant då!! Ein kan finna mangen spennande skatter når ein er å leiter på sånne plassa :-)

    SvarSlett
  6. Ordentlig skattejakt, slikt er gøy å få være med på. Har noen pastellkopper selv, men de er uten gull inni, har de etter farmor. Husker hvordan jeg beundret dem da jeg var liten, så de var stas å å arve:-)

    SvarSlett
  7. Kva slags merke er det på dei koppane? eg har noke som ligna, men mine har ikkje merke under. Dei er so flotte!

    SvarSlett
  8. Hei hei. Merket som står under er: Figgjo Flint, made in norway :) Og ja, de er kjempesøte.
    Susanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.