onsdag 8. juli 2009

En av mine lidenskaper






eller kanskje man skal si svakheter, er sjokolade. Mørk, lys, søt, bitter, varm eller kald. Sjokolade i alle varianter tiltrekker meg. Spesielt glad er jeg i mørk mokkasjokolade, og da gjerne med rødvin til, så for de som ikke har smakt det, så anbefales det på det sterkeste. Det samme gjelder kakao med chili. Mmmm - nydelig!
Denne "svakheten" vet jo selvsagt mine venninner om, så her om dagen da vi var samlet noen stykker hjemme hos meg, fikk jeg denne boken: "Deilig sjokolade" i vertinnegave. Passet meg perfekt. Jeg ble kjempeglad! Tusen takk Astrid.

8 kommentarer:

  1. Hej & tack för titten hos mig! Kul att du vill vara med i min utlottning...Lycka till!
    Jättemysig blogg du har!

    Kram Anki

    SvarSlett
  2. Jeg også! Elsker sjokolade... Spiste nettop is på mac donalds med ekstra sjokolade. Ikke så fancy, men veldig veldig godt :)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar hos meg!
    Så kjekt du stakk innom!
    Måtte inn å se hos deg, så herlig blogg du har!
    Sjokolade er noe av det beste som fins! Flotte bilder fra boken! Flott gave fra snille veninner!

    SvarSlett
  4. OI oi...dette så jo bare helt himmelsk ut!! Jeg bare ELSKER sånne sjokolade sufflèer, er det det de heter? små sjokoladekaker med flytende sjokolade inni!! nam nam ;-) Ikke noe for meg om dagen som skal finne bikini-formen til skjønnhetens øy!! hehe...så det ikke helt fantastisk ut? Har tro på at det blir en super ferie ja ;-D
    klem

    SvarSlett
  5. Dette var fristende for en sulten mage, og en som elsker kaker og søtt. Ha en fin dag, kos deg. Klem.

    SvarSlett
  6. tusen takk for fin kommentar;) putetrekket ble solgt med det samme:) artig! sommerklem Lillan

    SvarSlett
  7. I don't speak your language but I think we all speak the language of chocolate! Yum!

    SvarSlett
  8. Nam! Sjokolade passer til alle anledninger, og er for folk i alle aldre :) Desserten på verandaen her i dag ble sjokoladeis i sola!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.