lørdag 3. mars 2012

Langfingrede småttiser og dekor


Det sir seg selv, mammas nips og langfingrede småtroll hører ikke sammen. I stuen har jeg måttet rensket stubordet for all pynt og duk, og det ser ut som tv-benken og vinduskarmene står for tur.
Men da kan det jo være kjekt med ett slikt lysbrett som raskt kan ryddes bort eller på, alt etter som.
Så når babyene er i seng om kvelden, og lekene som ellers flyter rundt på gulvet er stuet vekk, kan mor gjøre det litt hyggelig hjemme. Hente fram lysbrettet, og vips så er det i allefall litt stemning i stua :) Dette brettet har jeg kjøpt på Skeidar, og pyntet med lys fra Lene Bjerre og en flott rosenbusk. Syns det ble ganske lekkert, og så er det jo fort gjort å flytte på det.
På kvelden ser det slik ut:


5 kommentarer:

  1. HIhi, så koselig, kjenner meg litt igjen ja. Mye ryddes bort på dagtid, men litt må jo frem om kvelden for kosens skyld;-)

    Fine hekleluene under her!

    God lørdagskveld videre!

    SvarSlett
  2. Så koselig på brettet ditt:)
    Og det er jo bare genialt med slike, som man flytter i en fei, hehe:)
    Herlig alder småttissene er i nå ♥

    Ha en fortsatt fin helg!!

    SvarSlett
  3. He, he :) Husker når mine var små..måtter ha stikk på alle skuffer og skap...osv

    Ha en flott og solrik søndag!

    SvarSlett
  4. Alle aldrar har sin sjarm... ;) Til og med langfingraalderen ;)

    Nydeleg pynt ♥

    God søndag :)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  5. Så nydelig brett! Ja, med småbarn i hus må man finne på lure triks for fortsatt å ha det koselig interiørmessig.

    Ha en herlig søndag!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.