lørdag 6. august 2011

Dagen før dagen

Phu, da var ungene endelig i seng og de siste forberedelsene til morradagen er unnagjort.
Nå skal jeg ta en liten bloggerunde og slappe av før jeg tar kvelden.
Amalie har laget egene kort og smellbonboner til tvillingene, og syns det var stor stas å få bruke mammas scrappingutstyr. Hun har til og med skrevet på kortet alene, med litt assistanse fra mamma.
Se så flotte de ble:

Det er jo så morro å pusle med slike ting. Håper vi kan lage masse fint sammen framover.
Det var så rørende hvor takknemlig hun ble for å få lov å bruke av mitt utstyr. Men det blir fort dyrt i lengden, så jeg skal se om jeg ikke kunne funnet litt billigere utstyr (f.eks på Nille? Noen som vet?).

Ha en flott helg!

11 kommentarer:

  1. Kjempe fine kort og smellbonboner hun hadde laget :) Både Nille og Europris har billig scrappeutstyr. Et annet tips er jo å handle på salg hos Panduro på nett. Da kan man få mye kjekt for en billig penge :)

    SvarSlett
  2. Så fine de ble;))
    Hyggelig og få bruke mammas ting ♥
    Her har vi kjøpt endel skrappesaker på Nille ja, kjempebillig og fine ting;) Anbefaler absolutt en tur dit og shoppe litt til frøkna;)

    Lykke til i morgen, tipper dagen blir FLOTT ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kjæmpefine kort og smellbonbona lillesnuppa har laga, snart like flink og kreativ som mamman sin ho. Nille og Europris har endel billi scrappeutstyr, et anna tips e å titte inn på div nettbutikka førr scrappeutstyr. Di har mye fint i salgskurvan sine, eks. bikuben, scrappehimmelen, panduro, Amelie osv. Google scrappeutstyr så dokke dæm opp i flæng.
    Lykke tel i mårra, håpe dokker får en fantastisk og uførglæmmeli dag!
    -klæm-

    SvarSlett
  4. Så fine, følger i mammas fotspor, lille Amalie:)
    Masse lykke til i mårra - du har skapt ei strålende vakker ramme rundt dåpen:)
    Klem!

    SvarSlett
  5. Nyyydelige kort...flinke Amalie <3

    Tvi tvi

    Stooor klem!

    SvarSlett
  6. Kjæmpe flink lita snuppa, regne me ho har lært av den flinke mamma'n sin :)

    Ja det blir nåkk nytt kamera, kan ikkje være sånt eg ;)
    Vi må bærre bli enig om kordan kamera vi ska velge denna gangen... ;)

    Masse lykke til i mårra, sikker på at dagen kommer til å bli super flott :)

    SvarSlett
  7. Kom på en ting til. Ebay har også kjempe mye veldig billig. Lønner seg absolutt å surfe rundt litt der inne. På sånne småting klarer man fint å holde seg under tollgrensa på 200 kr også :)

    SvarSlett
  8. Så nydelige kort, er til å smelte når man ser barnehåndskrift. Til lykke med dagen :)

    SvarSlett
  9. Så skjønne kort :) Sikker på at du finner noe billigere ja :) Har dessuten sett at Notabene ofte har en restekurv på salg med div. scrappeutstyr...:)
    Klem Tove

    SvarSlett
  10. Hei!

    Utrolige nydelige kort..

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  11. Hei.

    Så morsomt at hun har laget kort selv.
    Og så fin de ble.

    Nille har faktisk ganske mye til en billig penge:)

    Tror jeg må kjøpe inn litt nye ting jeg også, da jeg og har en liten tulle som vil være med mammaen sin og scrappe:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.