onsdag 10. august 2011

Hengepupper, cellulitter, strekkmerker og rynker...

...er vanskelig å gjøre noe med, i alle fall uten å ty til plastisk kirurgi.
Men det som er mulig, det er å komme i bedre form, og det er mitt mål nå. Nå har jeg lenge nok sittet på baken og spist kake, og joggebuksa som ligger i skuffen har utrolig nok krympet der, og sitter nå som ett pølseskinn over blekfete lår - Du kan tro det er ett lekkert syn ;)
Men men, nå er jeg overtalt til å være med på fjelltur i september til Låkta på svensk side. Og til da må jeg prøve å komme litt i form så jeg klarer å henge med de andre uten å skjemme meg helt ut.
Dette må vel være målet:

Men utgangspunktet er vel nærmere dette:
Vel, kanskje ikke helt. Men nå er det slutt på det søte liv. Starter for fullt i morgen!

18 kommentarer:

  1. Samme her!!!

    Ler godt her,og kjenner meg godt igjen:)

    Har sendt mail til lege i dag angående mageplastikk.Dette er noe jeg lenge har ønsket,men trenger en del svar på mine spørsmål først.
    Så får vi se om det blir operasjon.

    Men før operasjon må det trening og omlegging av kosthold her i gården:)

    Nyt kvelden før kvelden:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Jeg starter for fullt hver mandag ;))
    Lykke til!
    -synnøve-

    SvarSlett
  3. Du ser helt fantastisk ut! Men selvfølgelig godt å komme i form! Selv nå når vinteren og mørket setter inn skal jeg begynne å trene på treningstudio. Godt å komme seg i bevegelse og godt å komme seg ut.
    Stor klem til deg! :-)

    SvarSlett
  4. Supert, Susanne!!!! Da blir det tur i morgen da? Eller skal du sniktrene alene? ;))) Hvis ungene er bedre og jeg ikke er blitt smittet og syk, så er jeg klar for tur i morgen og oppkjøring til Jenter-i-september :)))
    klem

    SvarSlett
  5. Sitter med tankene selv, men hva kan vi forvente egentlig? ;) Vi har bært på barn samtidig, og senga var vår bestevenn i en periode for at vi skulle holde ut lengst mulig.. Så da vil jo kroppen være sådær!

    Men hvordan er magen din? Har den trekt seg tilbake?
    Jeg har delte muskler, og det er forferdelig å vite at man kanskje engang må under kniven om tarmene skal prøve å lure seg ut mellom musklene.

    :)

    SvarSlett
  6. Høres bra ut;)
    Jeg startet så innmari bra et par mnd før sommerferien, kuttet brus, godis og brød og begynte og gå raske turer på rundt 7-10 km hver eneste dag, det ble kjappe -4 kilo faktisk og MYE bedre form;))
    MEN, så kom ferien, og nå tror jeg jammen de 4 kiloene er på igjen...sukk;(

    Jeg skal begynne på mandag, og denne gangen skal det holde mer enn 2 mnd;))

    Lykke til, kanskje vi kan være flinke med og backe hverandre opp, lettere da, hihi,..

    Klem Line

    SvarSlett
  7. hehhee... må nu flire.. Førr akkurat nu så føle æ mæ veldi som ho nederste!
    Men inni hodet mitt *som e litt sykt* så ser æ ut som ho øverste... tihi :D
    Tanken e nu hvertfall der, men løsta og orken har gjemt sæ en eller an lur plass!! MAKAN!

    Lykke til!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  8. Slapp av!En lever bare en gang,så kos deg nå også da!Synnøveklem

    SvarSlett
  9. Stå på, kjære du, dette klarer du! Jeg har også endelig kommet godt igang med trening, og det er utrolig deilig. Målet er Adidasmila i Midnight Sun Marathon til neste år sammen med noen venninner - hiv deg med, tenk så gøy det hadde vært. (Og premien hvis vi fortsetter vår gode trend fram til jul: 10-retters på Tinja ;). Viktig med litt motivasjon!)

    Og gratulerer med vel overstått barndåp!

    God klem :)!

    SvarSlett
  10. Masse lykke til!:) Det er bare å hive seg rundt. Masse mer energi, og selv om man har strekkmerker og det ene og det andre, ser det mye bedre ut på en sunn kropp;)

    Håper vi får høre litt om hvordan det går!:)

    SvarSlett
  11. Masse lykke til!!
    Jeg driver på selv nå, tar et steg av gangen! ;)
    klem

    SvarSlett
  12. Ja, det er viktig med egenpleie og velvære, selv om ikke verken strekkmerker eller rynker forsvinner. Det ser ikke ut for at du sliter med for mange kilo iallefall, du, den kjolen du har på deg i dåpen var bare såå nydelig! Var på en fantastisk tur til Låhktasjokka-stugan før i sommer, en lettgått, men seig tur. Gå inn å se på "Du finner meg i fjellene" fra 7.juli. Gratulere med overstått dåp forresten, "snuskeongan" så helt herlig ut.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  13. Lykke til og tvi-tvi! Jeg er i gang selv også, håper å komme i bedre form og stramme opp kroppen litt :)
    Sett deg små mål på veien, det er veldig motiverende å nå dem! Har du bare et for langsiktig mål, er det lett å miste motet....
    Lykke til!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  14. Lykke til og håper du når målet ditt.
    Herlige bilder :-)

    SvarSlett
  15. Heisann! :-)

    For en tid tilbake vant du i denne konkurransen: http://www.foreldremanualen.no/2011/06/vinnere/

    Så vidt jeg kan se har du ikke sendt oss email med adressen din?

    mvh
    Anette

    SvarSlett
  16. Hehe, artige bilder! Vi er mange som skal begynne et nytt og bedre liv nå, tror jeg ; ) Lykke til! Inne hos meg finner du en utfordring til deg! Det har ingenting med et bedre liv å gjøre! ; ) Ha en finfin kveld! : ) Klem H.

    SvarSlett
  17. Hørtes kjent ut! ;) Men vi ser da alle på bildene under at utgangspunktet er langt fra bildet her. ;P

    Jeg trapper ned jeg, ikke snakk om å kutte helt med en gang. Da sprekker jeg jo bare!

    Håper dere har fine dager!

    SvarSlett
  18. heheh fine bilder! Så hvordan går det etter 14 dager da? Jeg begynte på ny frisk igår, og er fremdeles positiv...er jo tirsdag ;)
    Hååååper jeg holder litt lenger denne gangen.
    Satt meg mål om å klare å løpe 10 km på 1 time.
    (sliiiitsomt )

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.