torsdag 4. august 2011

Gjør det enkelt


Det er ikke alltid det trenger å koste så mye, eller være så avansert. Mye kan man lage selv på en enkel måte, som alikavel kan være dekorativt og fint.
Denne gangen blir jeg ikke å lage bordkort til dåpen, men bruker heller de flotte holderne til å ha små vers om barn i. Disse versene har jeg printet ut på litt tykt ark. Klippet de ut, og hatt litt farget blekk på kantene. Deretter har jeg limt det på farget kartong med et perlehjerte på. Enkelt, men dekorativt.

7 kommentarer:

  1. åååå......så søte de var, og versene var jo også søte da :-) Kreativt, og absolutt dekorativt!

    Klem

    SvarSlett
  2. helledussan så nydelig <3

    klæm til dæ :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig! Utrolig søte :) Kreativt og vakkert!
    Håper du nyter sommeren :) Klem

    SvarSlett
  4. Utrolig nydelig!
    - og hjelp FOR en jobb dere har gjort ute/med huset:-D
    Ha en kos kveld,
    klem Hege.

    SvarSlett
  5. Hei Susanne, og takk for koselig hilsen hos meg!!

    Nå har det blitt lenge siden sist jeg var innom deg - har vært mye på farten, og den siste måneden har jeg bodd i kolonihagen uten nettforbindelse, og da blir det gjerne litt vanskelig å få til sine daglige vandringer rundt i blogglandia!

    Så fint de ble med de små versene på bordkortholderene, og ett supert alternativ til bordkort :) OG gullungene dine er jo bare sååå skjønne!!!

    Nyt sommerdagene videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. Wow, de va lekker ;)
    Å må være hærlig å sette seg til bords i dåpen å bare se på alt det flotte du har ordnet ;)
    Nydelig :D

    SvarSlett
  7. Hei! Disse var kjempefine - og de bøkene som gjestene kan skrive i var også fine. Takk for gode ideer. Jeg skal ha dåp til søndag og er i siste liten ute etter å finne inspirasjon:)

    Her var mye fint hos deg!
    OG for noen herlige tvillinger!
    Klem Vivian

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen til meg. Det setter jeg pris på.